radera händelse
om ni fick radera EN handling eller händelse ifrån erat liv, vad skulle ni då radera ur erat liv?
PAO!
vet fan det finns så mykke......
Vad faan skrev jag nu?!
äh det jag har gjort i mitt liv kan jag ju tydligen leva med...
Femme fatale
det beror på vilket humör jag är på, det mesta om jag är på dåligt humör och bara löjliga grejer där jag gjort bort mig om jag är på bra humör...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
äh dom tabbar o dumheter som jag lyckats skapa i mitt liv hittils har ju gort mig till den idiot jag är nu, så det är bara o leva med det man kommer göra mer o andra tabbar igen...
gjort är gjort^^
Meep meep
en grej jag kom på som jag faktiskt skulle vilja redera e nåt som hände när jag va liten . hade en kattunge som jag älskade över allt annat på jorden typ. han följde mig vart jag än gick o vi va hur tajta som helst . sen en dag skulle jag gå in o kolla bolibompa . så slängde jag bara igen dörren efter mig och hörde då ett förskräckligt skrick från min lille kisse . jag hade då klämt av svansen på honom i dörren . :( efteråt sa min brorsa typ "ja, nu kan han ju iaf leva upp till sitt namn som pelle :D" ..alla tyckte han va asrolig ,. till o med jag .. lite . :|
- men nog om dig nu.
hahaha förlåt, men gud va sött det där lät!
haha . de va jättehemskt ju :P mår dåligt än idag fan . ;( .. pelle... :'(
- men nog om dig nu.
men den överlevde ju iaf? (:
haha . jaa.. men hans balans vart fuckad så han gick helt knäppt :P typ inga katter ville hänga med honom efter det .. den enda vännen han hade kvar sen va mig, och till o me jag dissade honom ibland :( fan va jag fördärvade hans liv :S
- men nog om dig nu.
Handlingen jag gjorde för att få böter
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Chico Det är fett häftigt att ångra att man målar graffiti....
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Jag skulle inte börjat umgås med vissa personer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RandomHero P19: vem fan har sagt att han målar graffiti?
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
när jag blev tagen av snuten. för min skull och för andras. livet hade nog varit lite roligare då. inget större fel nu, men det hade kunnat vara bättre.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Svårt att säga. Alla ens erfarenheter formar ju den man är så jag skulle nog inte vilja ändra på nåt. Vet inte om jag skulle våga det
pinsamt
feelgood Precis, jag tror att alla erfarenheter och handlingar i livet formar den väg som leder fram till allas personliga slutmål, va nu det e.
Om du inte hade gått på den där festen som slutade med att du misshandlade en kille, så kanske du aldrig träffat den där tjejen som senare skulle bli din fru och mamma till dina blivande barn.
Istället dog du ung för du träffade en kille som efter ett tag fick dig att testa heroin, och tillsist pundade du ihjäl dig.
Även den minsta förändringen (om man nu kunde radera händelser)
kunde bli ödesdiger.
Kanske lite att gå till ytterligheter men ni fattar nog hehe :p
Å andra sidan så kan man ju faktiskt inte i förväg veta vad som komma skall, och det man, medvetet eller omedvetet, gjort kan man ju faktiskt inte heller ändra på.
Så visst bör man lära av sina misstag, men skit i att älta saker och må dåligt över det du ändå inte kan göra någonting åt.
Blicka framåt istället :)
Peace..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asumetrisk Ingen. Men det finns något som kallas förkunskaper.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
amen vaffan... hur kan ni ångra så djupt att bli tagna av snuten så att ni vill radera händelsen? blir man tagen av snuten har man ju gort nåt skit, även om man själv inte tycker det är så hemskt så tycker samhället det o därför finns snuten där för att kunna ta dig, du vet om att snuten kan ta dig innan du gör den där grejjen, så då får du ju bara ta konsekvenserna av ditt eget handlande!! det är väl för fan inte hela världen att bängen plockar en, skärp er för fan
"det är väl för fan inte hela världen att bängen plockar en, skärp er för fan" beror väl på vad man åker dit för. Finns inte direkt någon händelse jag skulle vilja radera, visst, det finns saker som direkt efter de hände kändes som att jag verkligen skulle vilja radera dem, men nu är det en del av mig.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Lite Butterfly över detta. Om man nu ångrar något så säger man ju med andra ord att man inte är stolt över vart man har kommit. Det är ju trots allt även dessa händelser som bygger upp det liv man nu har. Ångra inte
//My Dewolistic Mind- Only one of a kind
gorrit man är ju fullt medveten om att man kan torska när man gör en olaglig handling...
Jag råkade dra farsan arm ur led en gång. Eller, jag gjorde det inte. Men jag var orsaken. VI åkte Snowboard och jag satt med brädan uppåt i backen. Farsan kommer åkandes och ramlar över mig. Sen sätter han sig upp och säger: "Fan, detta var inte bra." Kan fortfarande må fett illa av bara tanken :/ Det skulle jag vilja ta tillbaka.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Diffe, ja, jovisst, jag påpekar bara att ibland kan det faktiskt påverka en så mycket att det är "hela världen".
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Forzza Hahaha. Finns väl några saker att välja mellan, men inget jag ska skriva här :)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Antagligen vill man väl ta bort det värsta man gjort, och det vill man inte skriva här, men vafaan om jag inte gjort det jag ångrar skulle jag inte lärt det jag lärt, Nej jag raderar inte ett piss
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Jag skulle inte radera ett shit
Shuu
jag skulle iallafall radera alla tråkmånsar i den här tråden...
PAO!
att jag råka hälla ketchup i mjölkglaset iställe för tallriken..
hon var snygg långt ifrån.. ..men långt ifrån snygg
Håller med
Narcissus Och nån annan som skrev att de finns mycke som hänt i livet men ja vill bara inte skriva ner det, typ deep shit om ni förstår =(
alla saker man nån gång gjort har i nån utsträckning format en själv... samma ögonblick man ångrar nåt man gjort tar man avstånd från en del av sig själv... det leder till kass självkänsla... så nej... jag ångrar ingenting...
What would macgyver do?
inget, i så fall skulle jag aldrig i helvete kunna vara den person jag är i dag å jag kan inte vara nöjdare med ur saker har utvecklat sig ur motvind och medvind.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
om man måste ta något så skulle jag ta något harmlöst som typ att jag gäspade när jag var trött under en film jag såg som barn. det lär ju inte ändra på hur jag blivit idag. hoppas jag.
ta bort en person helt. bara radera. så, blir väl isf att jag träffade honom som blir själva händelsen. såg eternal sunshine of the spotless mind och tänkte genom hela filmen- de vill jag kunna göra
det få gånger man kanske blivit riktigt sviken eller gjort dumma val men känns lite ego men å andra sidan har jag inte gjort många andra illa i mit liv så kanske lika bra radera något för egen skull.
Troligtvis raderat den stund när jag inte orkade med min pojkvän längre och började säga saker som: "Rör mig inte, du äcklar mig" "Varje gång vi har sex tänker jag på någon annan" "Du är så jävla patetisk, jag hoppas att du dör" Det är konstiga saker man gör när man är kär.
My heart lives in my vagina.
nja de sant men tror nog fan att du är problemet där asså :S
denna tråden ;(
cry me a river! --> thcrew
En gång då jag höll tyst, och det förändrade allt som kunde förändras..
Mikael Söderlund was here!
Messo, meningen är ju att du ska berätta VAD det är som du vill radera. Dvs vad som är det värsta..