I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

frågor till Er Tjejer Och Killar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-10-01 02:46

frågor till Er Tjejer Och Killar

Jag som nog många killar och tjejer har den dåliga/bra egenskapen att vara blyg. Det kanske kan tyckas för vissa att detta är en bra egenskap fast enligt mig är det den motsatta. Jag är inte blyg när jag träffar nya människor te.x polares polare osv osv, men när det kommer till det motsatta könet så..ja..ni fattar..Det är inte så att jag blir som blyger i Snövit utan mer att jag förlorar det jag brukar har och bara tappar gamet.

Så jag skulle vilja ha lite tips på knep att hooka.

Till fråga numero dos, Denna är väl till er tjejer, fast ni kan ju vända på steken och vända er till oss killar om ni känner er diskriminerade. 

Sååå, vad är det ni tjejer finner tilldragande hos oss karlaslokar idessa dagar, generellt sett, vet att det är svårt men det borde ju finnas en rödtråd. Personligen tycker jag att jag är en shysst snubbe, trevligt allt sånt, inga konstigheter, fast jag lyckas ändå inte hitta en "Significant other", så gärna lite tips peekar, på vad ni tycker, och vad kanske jag borde göra.

Hälsa och välfärd

"I Have No Name So Death Can't Find Me"

2006-10-01 03:24
Uhhm...tjejers bajs luktar också bajs. Tänk alltid så... ;)

2006-10-01 11:45
han ska få mig att känna mig jävligt avslappnad och bekväm med honom, ha ett eget liv - inget plåster. Ja, ha någorlunda samma värderingar som mig och ett fint leende!  
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-01 12:16
en killee som är shysst, har skön personlighet, stil, osv.. nån som sticker ut!

han ska få mig att känna mig jävligt avslappnad och bekväm med honom, ha ett eget liv - inget plåster. Ja, ha någorlunda samma värderingar som mig och ett fint leende!

Så där brukar det ju låta, vilket sabbar vikten på gungbrädan något extremt eftersom de flesta killar nöjer sig med en tjej som kan gå ner i brygga.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-10-01 18:29
JaeLee: stämmer nog..

Hur ska man lägga in första närmandet då? För att just verka Intressant, anorlunda. Jag är nog intressant och anorlunda, och då borde det ju bara att vara sig själv? Fast det kanske känns otillräckligt just då? Och jag tror nog många håller med på den punken

2006-10-01 18:34

2006-10-01 18:35
ah snap funkade inte...
loosage!

2006-10-01 19:05
Sluta krångla och vad dig själv bara, ska du locka henne med ett sätt och sen när hon är fast ska du släppa fram det riktiga? LURING.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-02 09:40
haha nej så gör inte alla... är väl fan så mycket bättre att det man ser är det man får istället för löjliga jävla spel och fasader.

2006-10-02 14:03

How to Impress a Woman
  Wine her, Dine her, Call her, Hug her,
  Hold her, Surprise her, Compliment her,
  Smile at her, Laugh with her,
  Cry with her, Cuddle with her,
  Shop with her, Give her jewelry,
  Buy her flowers, Hold her hand,
  Write love letters to her,
  Go to the end of the earth and back for her.

How to Impress a Man
Show up naked.
Bring beer.

2006-10-02 14:16
Word JackFalk

2006-10-02 17:14
Voz: haha "en korsning mellan carl bildt och una-bombaren"

2006-10-05 21:41
var lite off i början så verkar du mer intressant. inte för off, men liiiite. det funkar tror jag, även fast man inte vill erkänna det.

2006-10-06 00:53
no stress is the only way
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-10-06 16:44
General_UHHH P21: då måste man ha ett fett jvla ärr i ansiktet också

2006-10-07 14:42
hur är ni, är ni sånna tjejer som, om ni är på cafe tex så ser ni en kille som verkar intressant osv osv, och ni tittar på varandra och känner att det uppstår en "gnista" går ni fram då eller väntar ni på att killen ska gå fram?

2006-10-07 17:11

Vill du ragga upp en tjej? Prata med henne som det vore vem som helst och va aldrig överdrivet kåt.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-10-07 19:04
tordyveln : Haha sorry att jag skrattar, men det lät bara skoj.

2006-10-07 19:42

faaan va trött jag är på att killen alltid måste ta första steget. tjejer skärp er ffs
!

2006-10-07 21:02
okej, låter förnuftigt

2007-02-20 06:32
tjejer säger att dem vill ha bra killar , om man better sig som ett riktigt svin får du henne plus hennes vänner ... sorgligt nog så måste man sätta brudarna på plats och behandla dem som skit ... då kommer dem tillbaka, är ni snälla blir ni överkörda typ. haha - min teori haha

2007-02-20 08:06
Fan vad korkade många brudar är ibland, stör mig på alla de som säger att de;

* Inte gillar att killar ska ragga på dem
* Inte vågar göra ngt själva om killen är skitsnygg
* Förväntar sig att killen ska ha ett bra självförtroende och vara säker på sig själv

Hur fan hade ni tänkt att den här matematiken skulle gå ihop? ^^

Inte konstigt att det sitter så mkt singlar där ute och är olyckliga.

2007-02-20 14:40
för mig räcker det med att de har skägg.. rätt enkelt.

2007-02-20 18:32

komplicerat

2007-02-20 21:55

personligheten e de viktigaste, o humor e också väldigt viktigt. nuförtiden tänker jag nästan aldrig på utseendet, men killar ska ha en viss utstrålning.

2007-02-25 14:01
killen ska ha respekt och vara en gentleman!

vart är alla gentlemän nu förtiden? :S
go with the floooow

2007-02-25 14:37
vi finns :)

en fråga, hur viktigt anser ni tjejer det är att killen ska vara laidback och bara ta saker som det kommer? är det inte roligare om killen visar intresse och vill träffas ofta? jag menar inte att man ska vara efterhängsen bara att man ska visa sitt intresse om man gillar tjejen. är det så viktigt att låta er "få er tid"? snackas alltid så mycket om det när man träffat nån ny, "ligg inte på för hårt, då drar hon".

2007-03-03 04:24
killar är nog exakt som tjejer.. om man själv är intresserad av killen så vill man höra av honom, men om man inte är det så blir det bara jobbigt...
allt handlar om klickandet tycker jag.. man får känna efter helt enkelt, men vara liite laidback men inte för mkt för det kan bli förvirrande. go for it men förvänta er inget
go with the floooow

2007-03-03 10:51
Hur man får den man vill ha på en fest:

Hon är asfin, du bara måste komma till, this is how you do it. Okeh hon är fin som snus då vet hon det själv också. Man lägger till med en litet nonchig stil kombinerat med all charm och självsäkerhet man besitter och ger henne uppmärksamhet en stund. Då får hon luft, det är som vissa tjejer här sagt de ser ner på en om man raggar för hårt. När man märker det vänder man sig till tjejen på sin andra sida och visar henne allt intresse. Tjejen man vill ha kommer tänka "Va? Varför dissar han mig för henne? Jag är snyggare, intressantare och smartare än henne". Så för att för att bekräfta sig själv bland annat kommer hon ge sig fan på att få en, eller så tänker hon "fan han var ju charmig, rolig, snygg men jag pajjade det med att vara för självsäker och dryg, om han pratar med mig igen så ska jag vara mer tillmötesgående". Så efter någon timme eller så så vänder du dig till henne som av en slump bara och bam hon är din. Jag vet fan inte varför exakt om det är så som jag skrev innan eller om det är några andra tankar hon har som gör att det alltid funkar. Men det har fantamig aldrig misslyckats. Kvinnor spelar spel, varesig de är medvetna om det eller ej. Men hey jag kan också spela

Keep that park open baby I just wanna play!
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2007-03-03 20:51
Sätt ALDRIG vaginan på en pedestal! ALDRIG!
En jävla sanning...

Enda vettiga repliken ur "40 Year Old Virgin"
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-03-04 03:18
Han ska ha humor, och jag ska kunna fisa med honom. Det ska inte va så att jag måste hålla mig så magen blir swollen , utan det ska va så man ska kunna släppa sig^^, låter säkert fett sjukt men det är jobbigt att hålla sig:]

Plus att han ska ha stil och bra personlighet.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2007-03-08 00:11
hahahahahahahahahaha
Ska´ru ha spö??

2007-03-08 00:26
Lacroix F60:

vad luktar dina fisar? =)

2007-03-08 22:01
man märker att vi män är riktiga charmörer! speciellt Demirel, vi är väl på samma nivå du och jag, min son.

2007-03-08 22:22
hahah håller med Lacroix F60
men själv så tycker jag det är äckligt som fan när brudar håller på fiser och sånt haha :P ....

sen har jag en liten fråga bara är det nån kille/tjej som har varit så jävla sugen på nån och sen när man väl får den så tappar man allt suget för den och personen blir typ "äcklig"...

jag vet att ni alla vill se mig falla, db
men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Producent

2007-03-08 23:44
kan tjejer fisa ??
i make music

2007-03-08 23:54
Föreställ dig att du är femton meter lång
och gjord av diamant, snyggast och smartast
i rummet, helt enkelt untouchable. Det är inte
du som ska vinna henne, det är hon som ska
vinna dig.

Inse: hon är precis som dig: hon har sexualdrift,
hon har komplex, hon har problem, hon vill att
du ska tala med henne, men hon vågar inte själv
ta kontakt, hon är helt enkelt inte så perfekt som
man inbillar sig.

Typ.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2007-03-09 01:52
"Uhhm...tjejers bajs luktar också bajs. Tänk alltid så... ;)"

fast Claps bajs luktar betydligt värre än mrs Claps.....ett par örfilar berättar det för honom.

Clap!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2007-03-09 15:39
blyga killar, eller tysta, vilket som är det värsta som finns för mig.. för jag är en person som HATAR tystnad.. det kan vara från när man ska sova, till i klassrummet när läraren tycker det ska vara tyst eller i en konversation.. då babblar jag som en idiot om den andra är tyst. och säger helt sjuka grejer som jag vet är puckade bara för att säga nåt. och då tycker killen jag är psykiskt störd. och så blir det inget. jävla skit.

2007-03-09 16:50
Självsäkerhet är sååå sexigt. Fast inte självsäker-överkaxig utan mer självsäker på ett lugnt sätt, tillfreds med sig själv. cool.  

2007-03-09 17:31
Lacroix F60

Att fisa verkar vara väldigt viktigt för dig.

2007-03-09 19:28
baldermor, det är osexigt med tjejer
som bara pladdrar på utan eftertanke.
Som jag ser det är det bara ännu ett
uttryck för dålig självkänsla.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2007-03-10 22:33
muhjmathil_ahmed

dålig självkänsla. hmm.. kanske, kanske inte. jag pladdrar på för att killen i så fall gör mig nervös.. och tyder det på dålig självkänsla så visst. jag gör det mer för att jag inte klarar av tystnad.