Blir bara som mest lycklig var 4:e år.
Det må låta sjukt men, jag har mest minnesluckor vart 4:e år.
Dvs år som 1994,1998,2002var jag lyckligast och i denna år.
För när jag var 6 år dvs år 1994 så hade jag många kompisar och vi gjorde väldigt mycket det året :)
Samt 1998 då jag var bland dom enda i mitt samhälle som hade playstation, jag spelade en hel del och då var jag lycklig som nörd.
År 2002 så var en tjej kär i mig, något som jag trodde att det var omöjligt ett tag. Det blev inget mellan oss men jag var ändp lycklig för att veta de iaf. Det var också de året jag hade bra betyg.
Nu i år så har jag bytt klubb (kampsport) där jag har träffat nya kamrater och har lärt mig mer tekniker, har börjat läsat språk också. Nu i helgen så hade några kompisar till mig kommit ner till stan för att festa loss osv.
Men det är så himla synd att jag inte få uppleva det här varje år, förra året så mådde jag piss som fan. Jag tror jag skrev ett långt inlägg om hur dålig relation jag hade med den nya klassen.
För att dra en sammanfttning så har jag för två år sedan flyttat från inladnet till en storstad, och år 2005 mådde jag väldigt dåligt. Jag hade ångest för att jag lämnade mina kompisar för att start et nytt liv. Jag trodde att dom hade glömt mig ett tag fast det var bara jag som inte kontaktade dom, nu i sommras (2006) så fick jag höra att dom har saknat mig enormt och ville att ajg skulle hälsa på dom. Något som gjorde mig till en ny människa.
Alltså, hur kommer det sig att jag blir bara lycklig vart 4:e år eller åtminstone ett jämt år som 2002,2004,2006 osv.
Jag har en känsla att jag kommer att träffa min drömtjej år 2010.