Isoptera. det var på nyårsafton. jag hade vart och festat med vännerna, och en kompis skulle sedan hem till mig för att slagga.Pappa kom för att hämta oss, och vägarna var som glas. pappa är yrkesförare och sådär men inte hjälper det när hjulen inte har grepp om marken. vi åkte iaf och då fick bilen sladd, så började vår bill bara snurra omrking och kana mellan filerna, och massa bilar kom ju från motsatt håll. Vi hade relativ hög fart men pappa försöktelugna ner oss, typ OKEJ TJEJER VI KOMMER KROCKA MEN TA DET LUNGT INGEN FARA. då åkte vi rakt in i en sån där vägbarriär, det var just innan vi krocka som jag tänkte DET ÄR ÖVER DET ÄR ÖVER. pang! jag smartass hade inget säkerhetsbälte så jag flyger fram och slår i skallen i framrutan. Självkalrt trodde pappa jag fastspänd innan, men jag hade tydligen glömt det, och det enda jag minns var att det kom polisbilar och att pappa inte ens kunde stå utanför bilen eftersom det var så halt på marken, fick inga allvarliga skador men fick lyftas ut pga chocken. Det gulliga var att min kompis som också var med i bilen var så omtänksam och orolig att hon betedde sig som om hon själv inte hade vart med och sprang fram till förarsätet. så barn, glöm inte säkerhetsbältet på
Femme fatale