I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad fan ska jag göra? :(

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-07-23 21:28

Vad fan ska jag göra? :(

Börjar väll förklara lite lätt.jag gillar en tjej och vi har träffats i ett par veckor,vi har aldrig rört varandra förrän i fredags natt.vi hade aldrig sex eller nått vi strulade bara.och ajg gillar henne verkligen,sen igår så fick jag detta medelande:(=Som jag har kopierat in nedanför!Vad ska jag göra?,för tillfället så känns det inte så kul att bara glömma henne.jag skrev och frågade om hon inte kunde ringa så vi kunde prata igår kväll,men hon svarade typ att jag skulle ringa,sen sket jag i det.och hon blev skitsne.Hon skrev 3 sms på typ 10 minuter.första=Hur jävla sent hade du tänkt ringa?andra=Ring nu lr ring inte alls.tredje=Men ok.Skit i de då,ring inte överhuvudtaget då idiot.Lixom fattar inte vad fan hon blir så sur för om hon ändå inte vill ha så mkt med mig att göra.dagen innan asså i fredags så skrev hon 10 sms på 1 timme,också massa sura.Och sen när jag träffa henne så sa hon massa positiva saker.fan vad tror ni?Vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta,kanske lite tips.och sen kände jag bara för att skriva av mig.ha det bra/merris

Förlåt för de som ja gjorde idag, så idiotiskt. Ville bara säga förlåt! Kanske bäst om vi inte hörs på ett tag så du kanske typ slutar tycka om mig, så kanske vi bara kan vara kompisar. För ja vill inget annat än o va kompis me dig. De som hände idag, inte illa menat, men va ett misstag. Så jävla fittig att göra så mot dig när du tycker om mig:(. Förlåt, ja är inte en sån här fitta i värkligheten. Ville bara säga förlåt för den fittan jag är. Men som ja sa tidigare, ja dissade dig aldrig ja hade bara inte tid. Men du, om du vill ha nått mer me mig och göra sen så, när du slutat tycka om mig. O vet att du inte kommer börja göra de igen så, hör av dig. Kommer alltid tycka om dig som en vän, även fast du hatar mig, och finns alltid här om det är nått. Tack för att du varit en underbar vän. // Natalie

Sövermanland