I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ursinnets tre torn vakar över ditt psyke.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-05-08 23:37

Ursinnets tre torn vakar över ditt psyke.

(skriver av mig)

”kom och slicka upp säden från golvet, min söta lilla hund” sa jag medan jag hånflinade åt Moders häpna ansiktsuttryck.

Jag skall dra naglarna i sanden tills Äcklet har tagit över din sargade kropp, dessutom dra linjalen i asfalten tills det slår gnistor. Mitt nerblodade piss skall förgylla dina trosor samtidigt som jag tvingar dig att äta upp bibeln; du skall också vara tvungen att njuta av varje sekund av din egen hädelse.

Slicka mig.

Min penetration som jag utför i ditt analhål har redan Gud, Buddha, Lucifer, Mohammed och alla hinduiska Gudar fått smaka på, och när du av rädsla bajsar ner min kuk, pung och mage så skrattar jag åt din ynklighet och skär tre djupa sår din rygg - du gråter igen men jag kommer aldrig någonsin sluta.

Sug mig.

Inte ens när jag försöker allt jag kan får jag kontakt med någon Allsmäktig varelse. Ingen god Gud vill ha dig och ingen djävul vill ha mig. Intet har kommit! Det finns ingenting; så jag häller flytande stearin över ditt ansikte och betraktar dina ansiktsuttryck, din rädsla och din patetiska existens. Du förtjänar inte att bli rörd; du är brännskadad och äcklig.

Sug mig.

Jag kommer att lämna dig där för att dö; vilket du förtjänar som trodde på något så korkat och idiotiskt. Men om du kommer till Gud hoppas jag att han ögonblickligen våldtar dig i tusentals år tillsammans med sina andra urgamla lakejer. Våldför er på hennes lekamen, jag beordrar er!

Slicka mig.

Älskar Gud dig? Nej, inte ens dina tragiska föräldrar eller släktingar vill veta av dig. Alla du känner hatar dig. Alla du inte känner dig hatar dig också. Om de får chansen sprutar de sperma över ditt hår, på din byst och slänger sedan ut dig när de är färdiga. Din pappa är alkis och din mamma är otrogen; båda gråter och ingen ville någonsin att du skulle leva; du var ett jävla misstag! De söp sig fulla, din mor och hennes farsa; det är därför du ser ut som du gör. Jävla horunge.

Sug mig.

Sluta skratta. Jag hatar dig och det är inte roligt. Jag skall väcka dig varje gång du somnar, jag skall släcka dig varje gång du vaknar. Du skall aldrig få vila eller leva. Dina nära och kära skall dö av cancer, bil”olyckor” och mördas med kniv. När din klädsel är svart och tårarna rinner ner från dina kinder skall jag flina och le. DU SKALL VARA TVUNGEN ATT SE PÅ MIG!

Slicka mig

Jag är varulv på natten och på dagen. En satunge som förespråkar hädelse i alla dess former. Mensblodets rena konsistens påverkar mitt manliga organ så att den förändras i proportioner. Den skall in och ut. Bär mitt barn kvinna och jag skall stoppa kniven i din mage så att barnet blir dödfött, om inte hoppas jag att den stryper sig själv i navelsträngen eller att sjuksköterskan tappar saken i golvet så att det nästan dör, och får lida fruktansvärt i 60 år eller mer.



Jag skall suga ut alla dina inälvor, tarmar, hjärta och din hjärna - slicka bort allt ditt vatten och all din hy. Det återstående kommer det att vara viktigaste delen av dig; ditt skelett och det skall för evigt ligga på samma plats, ruttna tills bara tänderna återstår och det är din djävulska själ som ALDRIG någonsin kommer få ro.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?