I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kommer ni existera när jag e död?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-05-02 03:13

kommer ni existera när jag e död?


ja kan de inte vara så att allt cirkulerar runt just mig? å ni egentligen inte finns? ni e bara skuggor av mitt liv som i samma sekund jag slutar existera dör ni oxså? ni skulle juh inte kunna veta de, efter som jag än lever, folk som e äldre änn mig kanske inte existerade innan jag existerade, å enbart givits en bakgrund,minnen å en tänkene för att förgylla min existens. de behöver juh inte ens vara mig allt kretsar runt de kan vara dig allt kretsar runt å jag så att säja bara e en statist i ditt liv. folk runt om krigdig kanske inte ens lever när du inte e där? utan bara ges små tillfällen att påvärka ditt liv?å denna dimention e sedan helt onödvändig när jag e död, å kommer alltså raderas efter min död?


återigen, nu blir jag tvungen att skriva att jag inte tror att de e på detta viset å jag tror inte ens på de ville bara dela med mig av tanken å undrar om någon annan då någonsin tänkt i dessa banor?

" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "