Kan graviteten upphöra??
jag undrar..kan vi trilla ut i universum?
Jos lähestyt mua,pidä kieli suus ja pääs kii....
Hmm...ja! det borde man kunna..om man åker till ett av jordens ändar och kliver rätt ut så kanske...eller ööh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tog mig ett tag innan jag förstod riktigt. Trodde du menade graviditeten först. :P Gravitationen kan inte upphöra i vårat universum, möjligtvis kan man tänka sig ett universum där våra naturlagar inte existerar. Vad som händer när solen slocknar och försvinner vet jag inte. Då kanske jordens omloppsbana upphör och vi "trillar ut i universum". Dock så är vi döda sedan länge när det inträffar, och då syftar jag inte på just oss utan mänskligheten som då befolkar jorden.
We are just statistics, born to consume resources.
Läste fel "kan graviditeten upphöra?" hahaha. tänkte whut a Loooser, hello?! fan, det var ju jag som var dum! Men till din fråga så öh, tror ej det, hope not. men inget är omöjligt har min mamma lärt mig, så troligen en möjlighet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller menade du jordens gravitation? Att vi, individerna som befolkar jorden, skulle kunna trilla av planeten jorden? I så fall kan vi det inte. Men återigen kan man tänka sig andra universum där våra naturlagar inte existerar.
We are just statistics, born to consume resources.
BeatifulButDeadly, eh, va? Vad menar du?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
"men universum har inte samma naturlagar som vår jord har" Jo, det är därför de heter naturlagar . Eller var det din teori?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
BeutifulButDeadly - hur vet du att universum inte har samma naturlagar som vår jord har? säg inte "man kan hoppa jättehögt på månen", phuleeez.
ThugGraffer 100 % säker kan man aldrig vara,men om hon tog akut p-piller dagen efter precis som man skulle så ska man inte behöva vara orolig. Men om man är osäker kan man ju testa sig för säkerhetsskull. fast varför frågade du det i den här tråden f.ö?
om graviteten plötsligt upphör då kommer vi krocka med solen eller?
smells like funk
ThugGraffer hehe aiit. no prob
Det är fysiskt omöjligt, eller om nite typ hela jorden blir gas på en sekund typ.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
tänk så får jorden för sig en dag att spela oss ett spratt och fucka våra naturlagar, och bara tar bort tyngdkraften. wooo! det hade varit sweet. ha, kom med er logik då vaaa! :) peace
Vad är det här, någon form av slogan?
errran P0 vi borde väl mer slungas ut bort från solen eftersom det är den som håller jorden i en bana
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Big-Jum - även om hela jorden blev en gas på en gång skulle den ha samma massa - samma dragningskraft tror jag?
alla kroppar utövar en dragningskraft på andra kroppar.
http://www.kommandot.se/wp/
graviditeten?
ja, interferens av två kroppar skapar graviditet:)
The_Genius P18 ja. det kanske är om gravitation blir högre som vi krockar med solen? något av det är det iaf.
smells like funk
bperb - haha, naturarskämt. :D "omgomg lol rofl!!!!!111"
nördskämt är de bästa hehe
ola men gasen skulle väll sprida sig? sedan i och med det, tappa gravitaionen.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Haha, jag läste också "graviditeten" så du är inte ensam där uppe! :] Nåja, Herren har sett till så att graviditeten ska hålla åtminstone fram till den dagen när västvärldens infrastruktur faller helt och hållet. Vi bör kunna sova lugnt åtminstone de nästkommande tio åren, sen har vi ändå egna små Jetsson-bubblor så det är chill! =)
GRAVITATIONEN :D menar du jordens gravitation eller universums? det tror jag aldrig att det skulle göra.. alla planeter har gravitation, mer eller mindre. Planetens kulle inte FINNAS eftersom det är gravitationen som håller all stoft och partiklar tillsammans så att det faktiskt är en planet... det är ju en naturlag, som nån sa högre upp. Naturlagar är inget som bara "upphör" liksom
Big-Jum - beror nog på anledningen till att det blev gas eller ej, men det är naturligtvis en teori också.. haha, absurd grej.
magnetism och gravitation hanger ihop och faktum ar att Tellus magnetism ar pa vag ur balans och kraft
Klaeboe P26 den håller på att vända på sig iaf( de som vet fattar) Men till vad vi alla undrar: Vad är straffet om man bryter mot en naturlag? det är vad jag vill veta
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
The_Genius, straffet är spontan eldtändning (på sig själv).
Hahaha, jag trodde de stod gravid-iteten :P tänkte "vafan äre här för pucko?!" hehe, my bad! :P
Trodde du ja!
The_Genius: Det ar val att undermala saken. Straffet mot naturlagar ar kanske detta??
Jordens kretslopp kommer i obalans i och med magnetismens forsvagning vilket leder till forsvagad, vaxelvis okad gravitation.
Producent
2006-04-22 16:14
Nej ! Nej ! Nej ! Nej ! Nej ! Nej !
Since 1984 @realgizlee // twitter