I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjuka drömmar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-03-15 07:58

Sjuka drömmar

här kan ni skriva om era drömmar o sånt:P
inatt drömde jag att jag va me i en busskrock o flög typ 60 meter ner för ett stup.. och att de skulle bli krig i sverige:S jag tappade bort familjen osv...

Hey fuckface, you got a face like a fuck!

2006-03-15 10:39
jag drömde att jag vaknade för att duscha, sen vaknade jag och insåg jag att hag inte duschat, så jag gick och duschade. sen vaknade jag igen och blev irreterad för att jag tydligen itne duschat, sen vaknade jag igen och så höll det på. tills jag vaknade på riktigt och gick och duschade.

jag hataratt snooza.

2006-03-15 11:24
penguin F18

hahah fan va jobbigt... lite groundhog day över de
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-03-15 11:31
Jag hade en sjuk dröm för någon veckasen, jag drömde att jag hånglade med en snygg kille, men så helt plötsligt smulades hans tunga sönder i min mun, det var sjukt äckligt, vaknade av att jag spottade och fräste och trodde att det var på riktigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 11:54
drömt att jag va Bush och attackerat alla muslimer..sjukt..men sant
ROB

2006-03-15 14:39
min äckligaste dröm som ja drömmde i typ tre veckor var hela skumm .
Att jag kom hem från en kompis och min mamma öppnade dörren . Jag klappar på hunden och sen försvann allting . mamma hunden . alla väggar blev vita och möblerna försvann .
Så drogs jag inte sådär läskigt i i mitt rum där det var hel tomt , vita väggar fasst ... Fönstret var öppet och . Det fanns tunna vita gardiner som fladdrade , Så hörde jag någon ta djupa antedag som blev högre och högre .

Tillslut ser jag något som liknar en stor jätte hråig fladdermus med stora gula ögon som stirrar in . Och så precis när den ska kliva upp på fönsterkamrmen vaknar jag !

hatar den drömmen !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 14:48
Inatt drömde jag om att jag var någon annan men min mamma var min/den andras mamma, och jag var gift med en gammal man och vi skulle få barn, han hade ca 3 andra fruar också.
mitt/hennes barn var ett lamm och jag satt utanför lägenheten och åt ända tills jag fick det jag ville ha
komplicerat...
Mooving beyond borders of time,
Backwads but Forwardsš

2006-04-12 19:54
haha!
massivt motstånd mot behandlingshem.

2006-04-12 21:32
drömmer jäävligt mycket o starka drömmar... slåss mycket i sömnen aggritioner, brukar vakna av att jag skriker på någon...

brukar även bli kär när jag drömmer.... träffar dröm brudar o whaaa
mycket sick shit, brukar ofta fucka up hela dagarna när jag drömt dåligt... tror också ofta när jag vaknar att det jag drömt e verklighet... drömmer tex aldrig om rommartider eller om aliens eller nåt sånt.... alltid om saker som hänt, tidigare tider i mitt liv eller om saker som kommer hända... älskade att drömma förr, nu får det bara en dålig reflektion till min vardag.... sjuk shit..

massor av olika återkommande drömmar...
grejat en del me sånna drömlexikon men whaaaa!!!!!!
http://www.myspace.com/inredunkel

2006-04-13 09:41
inatt drömde jag att jag rymde TILL mitt gammla behandlingshem och hälsade på de gamla tjejerna osm bodde där när ja bodde där . så rökte vi pipa på verandan och sen helt plötsligt va mitt liv hatobjekt oxå boend där samt en barndomsvän som satt där för att hon skärde sig i armarna .. så var det en tjej som satt där o fiskade helt ensam så ja täbkte väl hålla henne lite sällskap .. då tog ja upp ett pöp o började fiska bara de att ja fiskade upp en svart lurvig hund :/

2006-04-13 10:51
Jag har ormfobi så jag drömmer mardrömmar om ormar och skit, och varje gång jag gör det är min pappa med i drömmen. Det tycker jag är läskigt för det är han som kommer med ormarna och typ stänger in mig i små rum tillsammans med dem! :/
Magnus Betnér <3

2006-04-14 14:12
Fick en ICAkasse full med flödder.
spliff macht frei

2006-04-14 14:25
Ja drömde om en massa myskoxar inatt som jagade mig upp för en backe och att ja å min kompis va me i nån slags Bigbrother.. vi skulle göra massa uppdrag som va skitfarliga. vi va livrädda att gå ut militären skjöt massa bomber och flygplan ramla ner från himlen å exploderade men i själva verket va det sånna där pappersflygplan som man viker ihop av papper.. asså jävla fan .. fattar inte mina drömmar ..

2006-04-14 14:59
Det äckligaste är ju när man halvsover,också "drömmer" man att man ramlar ner i nåt stup eller nåt..sen rycker man till rejält och fattar inte vad som hände..

2006-04-14 15:01
..Har för övrigt också drömt typ 3 gånger att jag duschar,också har jag gjort det mitt i natten.
Sen även en liten pinsam sak:Man drömmer att man går på toa o pissar,också gör man på sej i sängen.. haha

2006-04-14 17:53
psykos P21

för mej e de ganska likt de du beskrev, vaknar av att ja skriker å shit å pratar mycke i sömnen dvs skäller ut den ja sover med i princip.
och drömmar fuckar upp hela min dag.. att känslan finns kvar om de varit nåt dåligt i drömmen eller hemskt osv, samma med bra saker...

2006-04-14 18:36
Jag drömde att nån jävel sköt mot mej med en kanon (!) och varje gång han sköt, så hördes det ett högt jävla ''BOOM!''. Vakna upp skitskraj :/

2006-04-15 16:18
Inatt drömde jag att jag hälsade på mitt gamla behandlingshem . Så rökte vi pipa och fiskade hundar . skummmmt

2006-04-16 20:32
Det sjukaste jag har drömt de va att jag var Scoobi Doo.

Har ni sett de avsnittet där dem är i Glashuset? Där den vita hunden är med?
Isf så drömde jag att jag var med där, så skulle den vita hunden pissa så gjorde jag med de, så vaknade jag helt plötsligt av att de rann pess på benet -.-
Har ett par mer men ;)
The thing is, we cant separate our feelings..

2006-04-16 20:42
Jag drömde att jag gick på en ödslig landsväg utanför Uppsala och åt margarin med sked ur en jättelik bytta. Det var sjukt äckligt men jag kunde inte sluta. Vaknade av att jag spydde och hade sedan en jävligt tydlig margarinsmak i munnen i flera timmar.

2006-04-16 23:49
Drömmer att man typ faller från nåt hööögt ställe sen,precis,precis när man ska landa så vaknar man upp,typ 0,00001mm skillnad,poof
Meep meep

2006-04-17 00:07
D-Moral P18

Det va nått av det värsta jag hört.. nasty shit
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2006-04-17 10:55
Inatt drömde jag att jag och en polare srang från polisen längs en stig som var täckt med kvistar, gräs, lera och flådda piggsvin i den ordningen.

2006-04-17 12:05
inatt drömde jag att jag bara solbränd . helt tomat röd .

2006-04-17 12:13
igårnatt drömde jag en riktigt sjuk dröm.

jag drömde att jag lirade i luleå hockey och att vi mötte färjestad i en sm final. Alla som lirade i luleå var polare till mig som jag lirade med när jag var liten. Sen sa jag till kåberg eller ledin "är verkligen kåberg/ledin din flickvän?" sen åkte jag på en propp..

saken är den att jag slutade spela hockey när jag var typ 11.. haha kändes rätt konstigt :)

2006-04-19 12:27
Ibland så vet ja inte om ja drömmer eller inte... finns de fler som som e som mig, eller står ja själv?
Running free with lsd.
WemVlchillers

2006-04-20 02:22
Jag drömde att jag tog hem världens snyggaste brud från puben, och vi hade sex, och jag har aldrig varit så lycklig och skulle skryta för alla mina polare...

men så vaknade jag..

och där låg den mest groteska, fulaste bruden... då hoppades jag på att allt var en dröm :/

2006-04-20 09:41
Jag drömde att jag blev skjuten två gånger i magen av en på min skola. Vi ringde inte ambulans eller nåt, utan jag fick gå in till min klasskamrater som hade lektion och peka ut killen i skolkatalogen. Sedan fick jag två glas saft.

2006-04-20 18:37
Ja drömmde att ja blev kidnappad av spöken inne på burger king.. Å så skulle ja jobba för dom som hamburgebrödbagare. de va konstigt.. Sen dog ja typ.

Peace.
prefix for death.

2006-04-21 15:43
fan jag drömde en gång att jag var tvungen att ha sex med min pappa.
men dte är nog rätt vanligt.
massivt motstånd mot behandlingshem.

2006-04-21 15:58
Jag o min grabb drömde samma natt att vi var otrogna mot varandra! creepy! o samma natt drömde min roomies pojkvän att hon dumpade honom! det var något på gång med månen eller så den natten...!
Skåne!

2006-04-23 22:02
varje gå¨ng jag sommnar vaknar jag av att jag rammlar ner för nånting.. ett bord ett stup eller en grej eller nåt
vaknar med ett ryck en gång
sen kan jag sommna påriktigt efter rycket
så har det varit sen jag var i 15 år nu tror jag
nån so har nått liknande cp drömm fel?
In the Big Rock Candy Mountain
The cops have wooden legs

2006-04-23 23:13
1luv yeah !
Meep meep

2006-04-23 23:20
Finns det folk som forskar / jobbar med drömmtydning eller drömtolkning idag? Det var ju väldigt stort i forna egypten bland annat tror jag.
Jag har inte tagit mina piller idag.

2006-04-24 05:27
jag drömde att min älskling låg bredvid mig, men vaknade å märkte att så va inte fallet:(

2006-04-24 08:13
jag brukar drömma att jag ligger och sover på mitt rum, och plötsligt så knackar det på dörren och någon viskar "vakna" i mitt öra, och då vaknar jag alltid. Ibland är det även så att jag inte hör vad personen viskar, men jag vaknar alltid. lite creepy.
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids

2006-04-24 11:31
Jag hade en sjuk dröm en gång, drömde att jag körde en corvette i sthlm av nån anledning och jag var jagad, så skulle jag köra in mot stan men körde fel, mot en annan väg där det är en stor påle (som slutet på ett tågbana) som står ut jag sladdar slår typ 3 varv och kör rätt in i pålen som går igenom halsen och jag dör, allt blir stilla och jag hör mig själv dregla, jag vaknar och kan inte röra någon kroppsdel. jag är död. vaknar igen och allt är normalt men jag kommer ihåg det och det kändes som att vara död på riktigt. skrämmande.

2006-04-24 14:15
Jag brukar inte drömma så ofta men den här drömmen skrämde mig som fan.
jag ahr en kompis som jag nu har känt i typ 4 år, vi snackar om allt. och en kväll när jag var fett orolig visste jag inte varför, men iafall jag somnade och började drlömma om en fett konstig grejj, hennes pappa är väldigt sjuk och hon mår inte så bra just nu men men,.

först en fråga, brukar nio se färger i era drömmar? sen en till fråga, Brukar ni höra musik i drömmen?

jaja iafall i drömmen satt hon i aulan på skolan och grät, hon skrek och var helt hysterisk, jag var då samtidigt i mitt rum, jag hörde hennes skrik och då slog det mig att gå till skolan och kolla vadm det var för fel.. hennes röst var öronbedåvande-.-

usch, jag kom iafall fram till skolan och när jag gick fram till henne kollade hon upp och såg mig i ögonen helt förstörd, då sa hon - allt är ditt fel, fattar du inte? allt är ditt fel...jag hatar dig, varför flyttade du ifrån mig?
iallfall tillbaka till drömmen, jag sa förklåt men hon vände sitt huvud ner och kurade ihop sig till en liten boll. då försökte jag stärka mig emot henne för att ta tag i henne men hon började dra sig mer mot väggen och började bli mindre, hon försvann sakta. alltså helt sjukt, hon förscvann längre och längre bort när jag sträckte mig närmare mot henne. då insåg jag i drömmen att det aldrig kommer att fixa sig så jag vände mig om och började springa ut ur aulan och ut på skolgården, när jag kom ut var ingentintg sig likt allt var mörkt, träden var murkna och allt dystert, det lkändes som om jag hade hamnat i en grop,
då började det spelas musik i d4römmen, Thrice - music box, ,. men men jag börhjade springa bort från det dyrstra och kom ut på en väg och precis när jag skulle korsa kom en bil i all världens fart och körde på mig, då vaknade jag ur drömmen och var helt kallsvettig, klockan var typ 3 och jag kunde inte somna om så jag satte mig vid datorn, loggade in på msn och kollade ifall min vän var inloggad, och det var hon... jag försöktye skriva till henne men hon svarade inte, fast statusen visade att hon var vid datron. jag ville berätta min hemska dröm.. men efter ca 3 h fick jag kontakt med henne och då skrev hon - Jag mår skit dåligt, du borde vara här nu, jag saknar dig!

det kröp typ kalla kårar nerför min ryggrad, fy fan vad läskigt, men vi pratade och jag frågade lite, och då svaarde hon att hennes pappa var skit sjuk och att hon mådde skit och att hon hade gråtit hela natten, så jävla sjukt..

allt passar in så jävla bra, har ni drömt så ngn gång? drömt om att någon mår dåligt och sen stämmer det eller så?

Peace,

2006-04-24 14:35
Jag drömmde att jag födde barn och mitt barn blev ofriskt . Jag fick panik sen vaknade jag :(

2006-04-24 15:19
m0e: Ehm... Psykologer?! Läs Freud för bövelen.

2006-04-24 17:32
i natt drömde jag att min flickvän va otrogen mot mig :(
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/

2006-04-25 22:08
Min sjukaste dröm var när ja kom hem från Malmö. Då jag drömde att vi bodde på hotellet. hela min släkt så var det en där som följde efter mig. Sen visade det sig att hon var mördare och jag var hennes sjunde och sista offer för hon mördade efter de sju synderna. vet inte vilken jag var men ändå.
Så följde hon efter mig och så tryckte hon upp mig i ett hörn. så drog hon fram en kniv och högg mig i magen. så skulle hon hugga en gång till, då slog jag till kniven och hon rev sig på armen och tappade kniven. då fick hon en sån där typsik "psyk-mördar-läskig-min. och flög mot mig. men ja sprang förbi och ja blödde som tusan. sen kom jag till min släkt. och då hade hon vänt min mamma mot mig så hon tog tag i mig. och jag skrek å slog men ingen gjorde nån. Så kommer den där saken in. och ska mörda mig då ja får nån kick och flyger på henne och tar kniven. Då reagerar alla. "hugg henne, hugg henne". så ja högg som satan över bröstet som en fyrkant så det blev som ett lock jag lyfte av. så hade hon inget hjärta. då vakande jag. totalt kallsvettig. as äckligt var det.

Drömmen var värre eän den kanske verkar!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2006-04-26 17:57
Min kompis sa till mig att man inte kan drömma att man dör för då sägs det att man dör på riktigt. Men jag har lyckats drömma att jag har dött, jag skött några "vänner" som jag inte gillade sen sköt jag mig själv i huvet. Men det konstiga var att jag inte vaknade som man ska göra utan jag fortsatt drömma om hur det är efter att man har dött, det var ganska soft man låg och flöt i luften i ett svart stort stort rumm och så kännde man sig Neutral man var inte arg inte ledsen inget man bara flöt där.

sen vakna jag.

2006-04-26 21:07
användaravnamnet

så kände ja me typ när ja dog