Varför funkar inte jag med andra tjejer?
Varför är det så att jag som är tjej inte funkar med andra tjejer? Har väldigt, väldigt väldigt svårt att förstå mig på andra tjejer. Varför är det så och är det nån mer som har haft det så men endå löst det på nått sätt?
Är du go i hela huvvet eller?
PÅ vilket sätt förstår du dig inte på dem då? Du kanske inte träffat tjejer me samma intressen som dig o så?
Take care now! Bye bye then!
Eller hur, det finns ju lika många olika tjejer som det finns killar...vad skulle skillnaden vara mer än sexuellt och kön?? Om du är tjej så finns det garanterat andra tjejer du funkar med...Även om du kanske e värsta butchern som typ tycker alla andra e fjollor osv. Kan ju inte dra alla över ett streck d låter inge vidare=/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sådär säger alla tjejer, särskilt tjejer som vill ligga med alla killarna. Alltså drar jag slutsatsen att du är en slampa. Fast inte på riktigt, eftersom alla killarna tycker att du är en i gänget och tycker att tanken på att ligga med dig påminner ruskigt mycket om tanken på att ligga med Johnny med lockarna, och det är inte en tanke de vill erkänna. Möjligen är du självförnekande flata. I vilket fall får du ändå aldrig ligga, så du borde göra något åt det där omedelbums. Köp en vit sommarklänning, solbränn dig i sådana där hi-tec-iga mackjärn, börja fnittra och tyck att feminism är kvinnoförakt. Snart kan du skvallra ikapp likt Alexander Bard på en syratripp med dina vänninor, och får date-rape-ligga med deras storebröder på en altan någonstans i bortre Sollentuna.
Eksem. Du läste mina tankar.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
starchiiild ja känner precis samma som dej spec inte tjejer i min egna ålder
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
peaches oh ja e rolig men tyvärr bor ja inte sthlm =( Gbg!
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Men asså nu förstår jag inte, okej jag har förmodligen närmare vänskap med ett antal killar utan någon som helst sexuell histora eller förbindelse. Ska jag bråka med alla tjejer för det? eller asså tänker inte ens på sånt där det finns ju hur sköna tjejer som helst bara skippa hela rivalitets inställningen och fördomen att resten av alla tjejer förutom jag har nagellack o sne blick...?eller så får nån definera på vilket sätt man inte kommer överens me nån annan tjej...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du träffar tydligen på osäkra tjejer.har också haft det problemet innan.trodde i flera år på att det var mitt fel,men insåg att dem var bara osäkra.
Det är väl helt enkelt så att du ser på tjejer med en killes ögon. Det finns ingen kille som förstår sig på tjejer!
Som sagt, du har träffat fel tjejer. Tyvärr så brukar man bara lägga märke till sådana tjejer som man inte drar jämt med. Det värsta är att ju äldre man blir desto svårare är det att träffa nya tjejkompisar. :( Peaches, vill du bli min kompis? ;)
"Not fuck myself in the head with stupid men"
peaches Jag känner igen mig precis i det du skriver. Själv ska jag flytta om några månader och jag vet inte hur jag ska skaffa nya vänner. Men det lär väl lösa sig på nått sätt. :)
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Därför att du är en unik snöflinga som måste hitta sin egen plats i tillvaron.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Som ngn sa, det handlar ju inte om kön! Man väljer ju inte vänner efter kön. Har själv oxå flest killpolare, men det har bara blivit så. Man har väl haft samma sorts intressen, gillat samma saker. Det är väl så man finner vänner?
Take care now! Bye bye then!
Eksem: I think I love you. Bruden: sluta vara så brudig och hata på andra brudar. Inse att folk är folk och alltså kan vara mer eller mindre bra oberoende av kön.
"I´m armed and I´m equal"
kvinnor är horor män är svin. sen finns de dom som e blandningar. horiga män, o sviniga horor. du verkar vara en av de få bra tjejerna då... jag e fan inte bög, men brudar, ni e fett vridna. celibat , ettår.
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
vem har inte problem med tjejer lol :/
Sövermanland
ääh tjejjer ska alltid ha en massa jävla skit för sej...kan bara vara tillsammans två och två ( då menar jag inte sexuellt ) och så vidare....
Min kuk är inte tillräckligt lång därför beter jag mig som jag gör.
my gosh.. att säga "jag kan inte umgås med tjejer" kanske var grejen för 10 år sen, men come on.. idag är det faktiskt helt white-trash-blondin med rosa juicy-kjol att hålla på så. Ja vi fattar, ni är balla. Ja, ja, ni tror att det ska funka att säga så o få hänga med de coola killarna. Men sluta fronta. chilla o var dig själv.. sluta se på folk efter kön och era förutbestämda åsikter, alltså jag är inget queercp men det finns grymma tjejer, grymma killar, cptjejer, cpkillar. Thats it. folk överlag är keffa. Båda könen.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
princess du sa det! Och alla killar som snackar skit om tjejer, hur gay är ni??
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
Därför att du är en unik snöflinga som måste hitta sin egen plats i tillvaron :)
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
hahaha, demirel......stämmer d inte då? jag har en ny hobby. onani. och en ny prioritering. vänskap. citat varning.
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
Men det är inte det att jag vägrar lära känna nya tjejer. Dom tjejerna jag har träffat på i mitt liv snackar alltid bakom ens rygg om en massa jäkla små saker. Dom killarna jag har träffat är både öppna , trevliga och lätta att förstå.. Jag önskar att man träffar en tjej man verkligen kan känna sig säker med, nån att lita på och som man kan ha kul tillsammans med. Inte vara så där helt totalt utseendefixerade.. (Nu menar jag inte att man inte duschar osv utan mer att man ska kunna ha det kul utan att hela tiden gå och kolla sig i spegeln) Hoppas ni förstår vad jag menar.. Tycker tjejerna på whoa verkar vara rätt schyssta :) Keep on!
i feel u
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
lackarrrRR känns som att du e mer osäker än dem du drar i en fyrkant som fjolltjejer so msnackar bakom ryggen?! skitsnack! du har bara en inställning från grunden att d e coolt o hänga me slappa killar o för dej e d mer status att ha kul o komma överens me dem än med tjejr för d skulle ju inte va original eller stylish! väx upp o inse att d finns lika många bra o grymma brudar som d finns svin bland killar! d där visar bara att du e trångsynt o fördomsfull, på dej verkar d som att alla killar e grymma o bäst o alla tjejer e falsKA O ytliga. ändra på din egen instälnning o prova igen o kolla om dem verkar skönare då...sluta spela butch d e inte särskillt äkta o coolt ...
restinpieces Ja jag vet faktiskt inte vad det är, det kanske är som du säger...
Samma här . Vi är liksom ett gäng här nere som umgås . Det är Jag O en till tjej sen resten killar . Vi tkr samma . Tjejer är fan jobbiga haha . Vi är bästa kompisar, o sen bara killar . När vi festar är de Jag hon och 30 killar bara ^^ - Men vi hare ju tjejkompisar men inga vi umgås med .
hoes over broes ..
StarChiild F57 men shit, är det svårt att hitta tjejkompisar som duschar OCH är roliga? vart har du letat?
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
StarChiild F57 jag känner igen mig som tusan, har dock hittat mig en enda kvinnlig soulmate och henne lär jag inte släppa :) världens bästa tjejpolare är hon, och en av det otroligt få jag ens har.
Jag e likadan, tjejer e falskare än killar på vissa plan. Mycket som handlar om utseende blir tävling bland många tjejer.
Är det någon av killarna här som faktiskt kan tänka sig att ta i en tjej igentligen? can´t call ya homofobic... Funktionshinder Varför skulle det vara annat än kroppsligt som skiljer oss åt? we are humans for fuck sake! fred
Bara På Låtsas
Molang män och kvinnor har olika nivåer utav diverse hormoner vilket gör att våra beteenden och hur vi fungerar skiljer sig från varandra. att påstå att skillnaden mellan killar och tjejer blott är produkten utav vårt sociala arv är väldigt pseudointellektuellt.
Fuck vetenskap! den har svikit förr... jag lyssnar inte på människor som döper sig efter kryddor! Hur kopplar du samman dig med dragon? ja de e en seriös fråga.
Bara På Låtsas
GENERALISERING
Bara På Låtsas
kopplar mig på intet sätt ihop med mitt nick - togs slumpmässigt från en produkt jag såg i livsmedelsbutiken jag arbetade i back in the days. feta argument du har btw, jag är helt mållös :)
japp, jag är känd för min rappa tunga! nej men wtf! kan man inte bortse från vad dom vita gubbarna i skägg har sagt åt oss....snälla, bara i detta sammanhang då jag verkligen inte tycker at vi ska göra skillnad på någon form av människor. vetenskapsmän har även sagt att negrer är närmare besläktade med apor än med människor, vetenskapsmän har trott på den geocentriska världsbilden och fått hela jordens befolkning med sig. Jag säger inte att du har fel, verkligen inte men håller du inte med om att ditt påstående är en sorts generalisering? vill bara inte göra skillnad på människor...en rent symbolisk ståndpunkt.
Bara På Låtsas
v1cky F17: Grattis, har själv två sådana vänner (tre om man räknar in min kusin), de är väldigt sällsynta så det gäller verkligen att hålla i dem! :)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Molang självfallet kan även vetenskapen fela men jag tror bestämt att så inte är fallet denna gång. jag tror att det råder en skillnad mellan könen - jag ser det dock inte som någonting negativt. att man påpekar att det finns biologiska skillnader mellan könen som resulterar i att man de facto är olika i många avseenden betyder inte att man per automatik "gör skillnad på människor" i negativ bemärkelse. teorin om den geocentriska världsbilden myntades för nästan två tusen år sedan, jag är av den åsikten att vetenskapen har tagit många steg framåt sen dess ;) och den kvasivetenskapliga disciplinen rasbiologi har för länge sedan tappat fotfäste inom den akademiska världen, DÅ den visade sig vara felaktig ;)
okej, du vann denna battlen. jag ligger i min säng och skriker in i min kkudde. Molang - Dragon 0-1....congrat.
Bara På Låtsas
Tack va skönt att jag inte är ensam om detta!
jag är exakt likadan, kommer inte alls bra överens med tjejer, mkt bättre med killar. tjejer är ofta så dömande, jag som tjej KAN säga att det är mkt småbagateller med andra tjejer, mkt skitsnack och falskhet. jag är rak och ärlig, säger vad jag tycker, och duger det inte så låt mig va, fine ! finns vissa som jag kommer bra överens med , men inte många. varför är tjejer så :/
jag levde för kicken , precis som du
det är svårare att umgås med tjejer (om man inte känner dom så bra) än med killar. jag tror att det beror på att oftast (inte alltid men oftast enligt mig i af) har killar betydligt mycket mer humor och är lite softare i attityden än tjejer. som någn skrev tidigare, tjejer är mer dömmande och det är svårare att bara bli ytlig kompis med en tjej än med en kille. jag har personligen fler killkompisar än tjejkompisar men mina närmaste polare är tjejer. jag tror att det beror på att att tjejer har oftast lite svårare för att bara softa och koppla av. många tjejer är lite småspända och kan inte "bjuda till" på samma sätt som om man träffar nya killar.. min åsikt iaf!
baby, jag funkar med alla! Du kan bli min kompis så kan vi leka med dockor vaaaarje dag!
Credit crunch crunch baby