I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ta kontakt med "främlingar"

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-02-19 19:29

Ta kontakt med "främlingar"

Anledningen till min kommande frågeställning är en händelse igår..

Jag är en blyg kille, jag söker inte gärna kontakt med främligar bara sådär. Men igår var det när att jag gjorde ett undantag. På vagnen på väg till bio capitol där jag skall se en cinemateksvisning så kommer det på en tjej som på nått sätt kändes som precis det jag letat efter, i utseende, stil och allt. det kändes ganska skumt faktiskt, men så var det. att hon sedan var påväg till precis samma ställa som mig gör ju att hon får pluspoäng i min bok också. men feg som jag är så vågade jag inte prata med henne eller så. men hon är ju medlem på cinemateket hon med tydligen och då finns det ju kanske en chans att hon dyker upp där igen och då kanske jag är mentalt förberedd för att söka kontakt.

men nu handlar det här inte främst om mig utan jag vill höra era erfaranheter? har/brukar ni söka kontakt med främlingar ni är intresserade av? eller har någon sökt kontakt med er sådär på nån ofentlig plats utan alkoholpåvärkan. hur gick det till? vad hände?

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!