Jag är i PRECIS samma situation. VA kul. Fick reda på att en tjej jag länge velat lära känna gillar mej. Hon bor några mil här ifrån. Hon är inte internetmissbrukare och är inte heller någon större krogenbesökare osv osv. Det är välldigt svårt att få tag i henne med andra ord. Så va jag på krogen i fredags, DÅ VA HON DÄR ! Men.... jag vart så full och höll på med en annan tjej, HELVETE ! tror hon såg det. Och nu har jag hennes nummer och funderar på att ringa. Men tänk om hon typ tänkte "nej fan han är ju intresserad av en annan så jag skuter i han". Det e lite jobbigt. Nu låter det som om jag bara vågar att ta tag i saker full, men det va inte meningen att jags kulle bli så jäkla full. Men iof, gillar man en så slutar man inte gilal någon bara för en sån sak ? Så jag följer nog råden och tar tag i detta. Men är det någon som har något fint tips på hru man ska säga ?! Lixom "Hej det är Linus, ja du vet han som du gillar. Förlåt om jag strulade med en annan tjej på krogen framför dina ögon men jag va full." Fyfan kan bli svårt. Help a brother nu.... kanske nått i stil med "Hej det är linus ....... Ja Linus Johansson, Olles kompis. Hur är läget, blablabalbalbalba. Ja just det, i fredags jag va jävligt full då, va förkyld som en tok och drack mer än vad imunförsvaret tålde, hoppas jag inte va otrevlig heller så...balbalba Men ska vi inte ta en fika eller så till veckan?" ... nått i den stilen kanske ? Är bara rädd att hon nu typ skiter i mej för mitt snesteg på krogen. buhuuuu