I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är det här?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-01-22 01:23

vad är det här?

jag vill må bra. men jag kan inte. jag har supit konstant i två månader, jag har vart nykter den här veckan ioförsig men det e bara för att jag inte har haft några pengar. Det första jag bad morsan om när hon fick lön igår det va öl.

jag har precis gjort slut med min flickvän som jag tror att jag älskade. jag är väldigt osäker men det kändes rätt med henne. hon var ioförsig sjuk, anorektiker/bullimier, men jag försökte bara stötta henne. Jag vet inte om hon drog ner mig i den olycka som hon kände men jag tror inte det.

jusst nu sitter jag själv hemma och super men jag orkar inte bry mig. jag har alltid haft ett bra liv och jag vet det. jag har alltid haft folk som bryr sig och jag vet det. men det känns som om jag inte kan ta emot deras medkännsla för mig. inte förrän jag kan ge mig själv den känslan.

jag vill ge så mycket men jag kan inte. Jag måste lära mig att älska mig själv innan jag kan ge någonting till någon annan.
Jag känner mig väldigt egoistisk och självcentrerad jusst nu. det känns som om jag inte bryr mig om någon.. jag bryr mig messt om mig själv, och det känns fel.

varför måste jag känna såhär? varför måste allting vara skit när det egentligen bara är en småsak som har fuckat sig?

jag läste asdöd's inlägg här förrut om att lära sig att älska sig själv och det gav mig så mycket glädje och så mycket hopp. Även om jag inte har vart med om samma skit som han har så kände jag att jag kunde relatera lite iaf..

aja.. var bara tvungen att skriva av mig lite..
svara om ni känner för det.. jag bryr mig inte

fyfan vad jag e smart!