I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

flykt leder till död.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-01-16 03:45

flykt leder till död.


slänger en diffus tanke o hoppas ni kan läsa mellan raderna lite...

en hel del saker händer runt omkring mig...jag har rest o bott lite överallt o har en spridd krets av vänner..
graff o musiken har fört mig till folk som inte alltid e de "tydligaste" folket i samhället..

många har och är rastlösa o då o då exploderar folk,o blir ibland skadade.ibland så illa att själen lämnar dom...
ibland skadar dom, ibland blir dom skadade.
en dag fick min vän nog , hamna i slagsmål o gjorde killen hjärndöd..-fick 8 år...jag har fortfarande bilder i huvudet som jag bara inte kan acceptera även om jag försökt....

en annan vän söp o gick ut på krogen, något som var grund till oron o ångesten var oxå samma drivkraft som fick han att begå kallblodigt mord, utvecklat av ett simpelt krogbråk.
snaran i taket, pillerna ifrån läkaren , högsta bron i stan, heroinet i magen , pistolen mot tinningen, spyan i halsen, sorgen i bröstet , måsnga olika sätt...
vänner super , festar , stoppar i sig droger o sliter ut sig totallt pga av att vi inte kan ventilera o ta kamp emot saker som vi aldrig kunnat påverka...

dom dör en efter en o jag , 24 år gammal , har tappat räkningen på vännerna som försvunnit...

var vinter e de likadant, poliser som stressar, kallt , dåligt me pengar, mycke softa i soffa o poffa o allt för lite liv.
o framförallt , att folk dör.
jag vet inte vad jag ville ha sagt , antar att jag bara vill säga att de e fett bull o se folk gå under i dessa tider....

för jag förstår er..
o saknar er alla.

o vill egentligen bara säga :ta hand om varann o våga skälla på varann...laheim mina vänner.....

jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....