Pearl Jam är överhuvudtaget grymt bra! Corner Stone är en grymt skön låt
jag har en ny! Moby - In my heart jag vill bara ställa mig på en klippa i skärgården någonstans och skrika ut över havet när jag hör den.
Som tur är lyssnar jag bara på necro när jag känner att jag är Ledsen / deppig / osv osv. Så då slutar det med att jag går ut och hugger någon / slår honom.. det känns bra..
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Necro - Morbid shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carola feat Blues - suck your mama remix
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad lyssnar du på egentligen rainmaker...? akta 0-12 musik.. ;/ Sätt på: Necro - We fuck virgins istället så får du ett leende på läpparna.. DOPE MUTHERFUCKIN' SHIT!
Redaktionen
2006-02-11 13:05
Terry Jacks - Seasons in the sun
namaste
The Cure - Pictures of you känns ganska rejält
stil är stil, fason är fason.
mew - snow brigade
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nestor - Ragnamök Fullträff!
Ken - Prinsessa Om man ska sätta sig in i rollen, så skulle jag vara Ken. På en höft eller två
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
EL-P - t.o.j sätter alltid på den när jag e lite ledsen...
det var iofs ganska länge sen men: en sjuttis i kroppen + Eminems Kim. slutade inte vackert nånstans.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Crosby, Stills & Nash - Cathedral Crosby, Stills & Nash - Cold Rain Är dom två jag kommer på nu.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Ken - Öden
Necro - Poerty In The Streets. Alphaville - Forever Young eftersom den spelades på min brors begravning. Och det mesta med Enya.
Oj lite stavfel, men what ever, tror ni fattar vad det ska stå..
Har ni någonsin varit med om att ni lyssnat på en låt och den beskrivit situationen ni är i så detaljerat att ni snudd på brytit ihop? ja,då ere extremt kännsliga saker i låtar som stämmer perfekt! notera *NÄSTAN* brutit ihop! har aldrig brutit ihop liksom.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Kenta-En vacker dag natt började gråta på bussen en gång.. Låten handlar om hans mamma som ska dö. Får mej att assosiera lite till min pappa som dött. Sen är låten så äkta! Så från hjärtat. hemsk att höra, men ändå underbar
_Chili_ F17 vad fan i den låten passade in på dig? necro e mera hardcore än vad du finner i dina drömmar!
aftbg P19 Det skulle jag inte kunna tala om här i allafall ;)
När det var lite körigt med tjejen och Streets släppte sin andra platta så tog "Dry your eyes" rätt hårt. Innehåller verkligen allting som jag är rädd för.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
You Never Know - Immortal Technique Efter att ha hört låten första gången blev jag rätt knäckt, vid tanken att: "fan, tänk om det där händer mig (och min flickvän)". Särskilt dendär sista raden (Cuz you never really know what you got, until it's gone ) tog väldigt hårt på mig...
"I got that shit that make Asians open their eyes straight" Vishiss
moranisse - volvo 142 den har alltid varit kämpig att lyssna på
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
wetbo Hahaha kan förstå det.
facebook.com/idiomatisk - fan page
:D
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
DMX - where the hood at
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Christina Aguilera - Im ok . Så jävla nära mitt liv man kan komma .
Hangaround
2006-03-16 13:13
För 2 år sen så beskrev System Of A Downs låt Roulette hur det exakt var mellan mej och min flickvänn. Den handlar precis om henne o mej känndes det som.
Living Legends - Never Fallin, den är den bästa jag hört men jag kan inte lyssna klart på den jag bryter ihop.. men jag tvingar mig för den är så jävla bra
Fucks your life up crew Tjabo!
Har en ny nu, Johnny Cash - Hurt
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
Banan_Fiskarn P19 förstår exakt, jeff buckley e konstnär helt sjukt vilken känsla det e i hallelujah...den bränner ganska hårt på en. hela lauryn hills unplugged skiva berör. har varit källan för mycket mer än tårar, hon har ett sjukt sätt att formulera sej på.
händer sällan, just nu India Arie - Good man
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
dia psalma - vi svartnar
ich kenne nichts das so schön ist wie du
Thrice - Atlantic
•pave paradise•
junkgirl en av de bästa låtarna som gjorts..
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
joo grinar typ 24/7 när jag lyssnar på music :> näemen ibland när de e typ fina låtar el nåt,t.ex till : 2pac-hail mary 2pac-ghetto gospel eminem-mockingbird g-unit-hate it or love it... ken ring-prinsessa hahah,..man är som man är ;S ^^
AayFukYuuuu :@
Hehe, Ken Ring? Finns det verkligen folk som lyssnar på hans musik. Man upphör aldrig att förvånas.
En otrevlig jävel med ett hjärta av smultronpaj.
jojo lätt som fan!! skämmmande på nåt sätt..men logisk om man tänker efter..finns så många människor..och vi alla är lika på ett eller annat sätt! ..men soft som fan
Joo,men jag lyssnar nästan bara på den låten av han :>
AayFukYuuuu :@
Kelly Clarkson - Because of you... Så sjukt..
Billie the vision and the dancers- Go to hell The streets- Dry your eyes Peter LeMarc- Älskad från första stund Sonata Arctica- The Misery Evergrey- Im sorry Bara gråt-låtar.......
If we are what we eat, then Im fast and cheap!
haha trodde det stod "när muslimen blir för mycket"
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Sean Paul ft. Yandell - Let's Get High. Kan kanske se underligt ut för det otränade ögat, men den låten har en sentimental betydelse för mig...
Beyonce- Dangerously In Love fyfan den får mig att vilja slå sönder mitt ex Kelly Clarkson- Because of you, vet inte varför men jag känner för att gråta varje gång India Aire- good man.
"Sonata Arctica- The Misery Evergrey- Im sorry " Kan jag verkligen hålla med om, Im sorry är förvisso en cover, men å andra sidan är det en riktigt bra cover! Allt med Evergrey är jobbigt att lyssna på, riktigt bra band.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Ibland när jag sitter hemma och klubbmusik så måste jag bara ut och dricka öl/ träffa tjejer. Thats it :)
*och lyssnar på klubbmusik*
En låt som lyckligtvis inte beskriver mitt liv men som ändå berör är company flow - last good sleep. Last Emperor ft Poetic - One life bör väl också nämnas. Jag pluggar 100 mil "hemifrån" och i somras, dagen innan jag skulle åka tillbaka till uppsala, träffade jag min farmor för sista gången. Det var ganska känslofyllt att sitta där vid hennes köksbord och snacka, precis som man gjort 409348 gånger förut, samtidigt som vi båda visste att det skulle bli sista gången vi sågs. När jag sen satte mig i bilen för att köra hem drog stereon igång jeff buckley - last goodbye* då gick det fan inte att hålla emot längre.. farmor elsa, RIP! *) last goodbye är mer åt brustet hjärta-hållet men passade ändå in riktigt bra
mensvärk är livets krydda.