I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heja Sverige Part 1

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-11-24 18:31

Heja Sverige Part 1



Jag är så trött på snubbar som tror att dom är all that när de själva inte åstadkommigt någonting i sitt liv, de går ut med sina dyra kläder/ billiga som ser dyra ut, och ser likadana ut. Ni raggar med att bjuda tjejer på drinkar och ibland får ni hem dem efter ni slösat cash på dem. Ni kollar ner på folk för ni tror att ni är så balla med ert liv som ni fått och när man konfronterar er så är ni så rädda så att de är t.o.m pinsammt att tjejen är med dig.
Ni kan inte dansa ni beteer er som drägg, tar plats, knuffas på dansgolvet, ni ser ut som en hög clowner.
När en rap låt spelas så ska ni leka hiphopare och göra pinsamma ”gäng tecken” med händerna. När de kommer en club/house låt så irrar ni omkring som höns.

Sen har vi de killarna som omkringar två tjejer som dansar och önskar att tjejerna tycker om alla killar som taffsar på dom. Det ser löjligt ut 6 killar på två tjejer. När ni fått dissen så ger ni er inte för ni tror de spelar svår flörtade och ni är ju så grymma och kan få alla brudar. Ni säger ni inte gillar hiphoppare när alla era brudar fyller dansgolvet när rap, RnB spelas.

När vi kommer till tjejer så är jag sjutk trött på tjejer som alltid ska kyssa varann så fort de fått lite att dricka och speciellt när de ska bli fotade. Got damn va försöker ni visa? Och de dansar som om de hade lesbisk sex, Så de killarna som fått dissen kallar er för lesbiska.

På dansgolvet så tror alla tjejer sig att de är bäst och äger dansgolvet! De dissar alla för ”ingen dansar nog lika bra som dom så ingen har rätt att vara nära dem” shii ni är inte ett skit och kommer å ska ta all plats. Ni vill att killar ska bjuda er på drinkar å grejer sen får killarna hem er och knullar er. Drinkarna är värda pengar så ni är horor! De köpte er med simpla drinkar hoes! Hur ofta har man inte hört ”han va söt å han bjöd mig på drinkar”

Vi har även snubbar som har ett liv som är inte så bra och bara för det lever dom ett så ghetto liv!? I sverige är det riktigt svårt att leva fattigt och ghettoish det går att leva snålt dock. Om du inte dumpar allt och verklingen satsar på att leva som en luffare. Sen ja det är brist på jobb i sverige.

Tjejer som tror att killar inkl. Mig att jag vill vara vän med er efter jag kommigt fram till er och lixom raggat på er? När fan går en kille fram till en brud å tänker jag vill bli vän med henne? Så länge det inte handlar om kontakter som det görs nu i mitt liv men knappt nån tjej i min ålder som är en ”affärs kontakt”
Blev man vänner med er så är det av misstag, vi gjorde nåt fel i början så vi hamnade bland era ”kill kompisar fack” och de finns inget värre än det! när de enda man ville göra var att ha sex eller bli tillsammans. Jag har bestämmt att jag ska sluta vara snäll och när ni tänker jag ska vara vän med han bara för att han är så bra så jag vill inte sumpa det med ett förhållande så lämnar jag er! Sålänge ni inte har nått bra att erbjuda min karriär eller liv! Är ni kompisars kompis så är det annan sak. Det jag menar är brudar man gått fram till och presenterat sig för! Men jag har fortfarande respekt för tjejer och kvinnor!

Folk måste lära sig att ta vara på det ni har nu. Vill ni ha det bättre kämpa för det så. Tycker ni om någon se till att personen vet om det, få personen att känna sig uppskattad, men jag kommer inte slösa min tid på nått jag inte får nytta av.

One Love /Maze

 Red Motion Music