I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad finns mer än universum!?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-11-22 19:08

vad finns mer än universum!?


jag har tänkt på en grej som jag håller på å bli galen på! som säkert fler har tänkt på , som ingen kan ge svar på:) , varför finns rymden? är rymden oändlig eller är det nåt jävla rum? finns det nån dörr nånstans som öpnnar ut till en annan värld? eller kanske en annan dimension! finns det nån vägg i rymden som stoppar oändligheten! det sjuka är att vi männiksor måste alltid sätta gränser! vi kan inte tänka oss nåt som är oändligt! för vi måste alltid dra en slutsats! vi måste få ett svar eller att allt måste ha ett stopp! och om det finns ett stopp, vad finns bakom det? och det som är bakom rymden måste ju också ha ett stopp? då fortsätter ju det i all oändlig het! så inget kan ta stopp? eller? och hur fan funkar ett svart hål? ett jävla höl som svävar i luften? eller det finns ju inge luft i rymden! men som svävar? kan man åka runt svarta hålet och gå in bakdörren? blir det nåt cp då så man typ flyger omkring snett in i nån annan sak? jag förstår inte =) ju mer jag tänker på det desto mer djup blir jag !

..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....