Kamp
Varför ska det vara s svårt överallt skolan, vännerna ,kärleken och familjen. ja kan börja med skolan. Det kvittar hur mkt jag kämpar med mina läxor och lektionerna jag får endå bara g-vg på prov och läxförhör och g i slutbetyg..man pallar ju inte kämpa om det inte hjälper att kämpa. Vännerna glider bara ifrån mig längre och längre bort de hittar nya kompisar och träffar mer folk och jag som inte har det bästa självförtroendet träffar inte så mkt nytt fok(vågar asså inte ta kontakt med folk så mkt) träffar de mindre och mindre för varje dag och det e vänner som jag älskar mer än min familj det leder oss in på min familj de har aldrig sagt att de älskar mig de har aldrig frågat hur jag mår när jag kommer hem bölandes eller sitter helt tyst och onårbar och glor in i väggen det är det mina vänner finns för ,de är de som ser i mina ögon och frågar hur jag mår.de enda som ser...de som försvinnner. Vart är kärleken var är famnen som alltid är öppen var är den som jag får hålla i min famn vart finns den tjejen jag bara kan ligga o mysa igenom dagarna den jag inte skäms över min kropp med vart e du??du som vill hålla om mig och som jag får höra ditt hjärta bulta. kämpa för skolan vännerna kärleken e det enda jag gör. Jag ville bara skriva av mig...
Im not an idiot...An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
|