Fenomenet Hemliga Klubben.
En fråga som kom upp igår natt.
Vi kom alldrig fram till ett svar och undra om det ens finns ett svar?
HEMLIGA KLUBBEN!
Det är 3 frågor som vi inte kunde få svar på:
1 - Vad är hemliga klubben?
2 - Vilka är med i den?
3 - Vem/vilka kom på den?
Vi kan börja med fråga 1.
Hemliga klubben, ja vad är det för påhitt? Man kan börja med att se tillbaka när man var liten, då var det mycket snack om hemliga klubben. Ja okej, men vad är hemliga klubben? Den är först och främst hemlig så ingen borde veta vad som händer i den och varför den finns. Snackar man hemlisar i den eller vad? Det finns många spekulationer inom denna fråga men eftersom den är hemlig så kommer vi alldrig att få veta. Och nu kommer jag halka in på fråga 2. Vilka är med i den? Den är ju hemlig så man får inte säga till nån att man är med i den. Och då äre ju som att vara med i en klubb själv. Man vet inte varför man är med i den eller vad man gör inom klubben eller vilka som är med. Så vad äre för mening att vara med i den då? Inte en aning.
Fråga 3 är den absolut jobbigaste och svåraste frågan. VEM KOM PÅ DETTA FENOMEN?! Nån eller någon måste ha planerat något stort och den om någon lyckades. Nu är alla med i en klubb som dom inte ens vet att den finns. Uppfanns den för folk som vill känna sej delaktik i något men är för feg för att yttra sej och ha åsikter? Vi kommer aldrig kanske få svar på det.
Är jag med i hemliga klubben eller har jag varit? Är jag delaktig av nått stort nätverk som vill förhindra svält och krig eller kommer vi att mobilisera oss och ta över världen? Vet inte för den/det är hemligt.
Hur har detta spridit sej? Eftersom jag vet att det finns nått som heter Hemliga klubben så måste någon eller nått försagt sej. Och har denna person gjort det medvetet för att få personer som mej att bli galen av att inte få veta?
Detta är samma fråga som om HUR STORT ÄR UNVIERSUM (?) och VAD ÄR VÅRT SYFTE (?), jag blir galen=/