I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffare

2005-11-20 17:55

Idioter!

Ja, jag hatar s.k idioter, eller trögfattade jäklar.

Har gått ungefär halva terminen av första läsåret, halvkänner min klass och kan namnen nu på ungefär alla i klassen.
(Började på ny skola efter sommaren)
Iallafall så brukar jag dömma folk ganska snabbt, t. ex "åh fysatan vad äcklig brud, skulle inte vilja vara polare med henne för 10000000 spänn"... Eller nått.

Till saken;
Har sovmorgon till 10, kliver på bussen som går 09.20 till stan och är framme ungefär 09.40 - och det tar ungefär 20 minuter att traska till skolan så jag börjar gå......
Stöter på en brud i min klass som hälsar och är allmänt dryg (skrattar åt allt och är... dryg)... Tja, vi snackar lite och kallpratar.

Jag frågar: "Vad gjorde du i helgen?"
Hon: "Inget, dudå?"

Så kom vi fram till att prata om en polare i klassen som jag har varit vän med i 4 år - dom två kommer ganska bra överens så vi börjar snacka om honom....
Då nämner jag att jag är skyldig honom 200 spänn sedan ett år tillbaka (han har glömt bort det) hon skrattar och berättar liknande saker för mig....

När vi väl är i skolan går hon fram till honom och säger direkt att jag har en gammal skuld som han har glömt bort.
Jaha, han kräver nu pengarna och jag är en broke ass mufucka!

Så, vad ska jag göra? Jag skulle vilja kräva henne att betala honom om han verkligen behöver dom slantarna, är inte så mkt trots allt... Men det är ju dålig stil av henne och berätta!

Huvva!

Peeeace, Mangoleeee