I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ere slut nu eller?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-11-17 11:03

ere slut nu eller?

tjaffsade med min flickvän jag varit tillsamans me i snart 4 månader igår. . .
de blev ett missförstånd först å jag lät lite otrevlig så lackade hon ändå efter att vi hade rett ut de eftersom att jag lät sur. .
sen slänger hon på luren i örat på mig, ringer lite senare å säger att hon måste tänka över oss i en vecka ungefär för att jag har varit grinig senaste veckorna, men skälet till att jag har varit de e bara för att varje gång jag frågar nått, ex ska vi dra in till stan å käka/gå på bio eller nått så säger hon bara vi får se. . .bla bla bla, hon kan aldrig bestäma nått me mig i förväg, känns som att hon bara håler mig på avstånd. . .
vet att jag kanske inte förklarar så bra nu e bara så jävla leessen, men vet nån vad som pågår?

X-Art goes A-Art efter ett par bärs!

2005-11-17 11:10
vill du vara med henne så säg till henne att ni kanske behöver tänka över er tillsammans. båda måste veta vad ni vill. ge henne sin vecka. kräv sedan konkreta svar på vad hon vill.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-11-17 11:58
hon har träffat en annan, förmodligen.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-11-17 12:02
X-Art : ge henne en vecka. inte mer...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-17 12:30
Fueldog jo antagligen lr så är hon en robot, eller rent av bara osäker på sina känslor men vill inte göra slut för att sedan ångra sig. Mitt råd är att vara världens bästa pojkvän den här veckan, but give her space. Fast om hon har lekt bakom din rygg, spotta i hennes filmjölk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-17 12:48
Låter som att det är hon som varit lite mongo de senaste veckorna men inte vill erkänna.

Annars kan tvekan stärka förhållanden i slutändan.
"Du är en död sill"

2005-11-17 13:39
Hårt, brorsan, men hon är inget att ha.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2005-11-17 13:39
håller me om de ni skriver asså. . . men ska åka bort nu pallar inte gå hemma asså, hon får ringa när hon har lust, ska försöka ha kul mår bara fett dåligt när jag tänker på de. . .

2005-11-17 14:26
mitt råd är att du dumpar henne under hennes bestämda "paus".

kvinno intellektet works in misterious ways, jag lovar att hon kommer inse sitt misstag och bli dödskär i dej igen, och då har du bollen. jag går all in på denna idé
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-11-17 15:00
shunare asså jag snackade me en kompis igår om de som du sa. . .hon tyckte också jag skulle göra de å att jag skulle må bättre av de,men grejjen e att jag inte kan göra de. . . :(

2005-11-17 15:01
för nu mår jag fett kefft, kommer försöka koppla av näör jag åker bort, men kommer ändå tänka hela tiden om hon komma göra nått me nån annan. ..

2005-11-17 15:18
Jag hade en pojkvän nyligen (10 månader) och from månad 3 och framåt var det i princip skitsamma för honom om vi sågs. Han hade känslor för mig, men han visade dom på ett jävligt skumt sätt, eller för det mesta inte.
Jag ville verkligen göra slut för jag mådde SÅ dåligt, men jag KUNDE inte. Tillslut bad jag honom göra slut.

Mitt råd är att du kan visst göra slut. Du skjuter bara upp det. Är det taskigt redan efter fyra månader kommer det med stor sannolikhet inte hålla ändå.
Nu vet jag också att det kan vara miljarder som säger att du ska göra slut, men du KAN ändå inte. Jag tror inte ni är menade att vara, men jag gissar att du vill fortsätta kämpa?
What we do in life echos in eternity.

2005-11-17 18:14
X-art

vill du att hon ska älska dej så är detta den enda chansen..

2005-11-17 19:52
mmh shunare du har rätt

2005-11-17 20:01
mmh men jag ska va borta nu hela helgen, kommer hem igen på söndag ifall hon hade lust å prata me mig då. . . ska snacka me henne då för nu försöker hon få de här till att de e mitt fel. . .
hon tog tex nyss upp att jag måste komma hem å inte bara kan skita i allt å alla, men så säger jag att jag inte kan va hemmma å bara gå runt å vänta på att hon har tänkt klart, så säger hon: aah jag förstår dig, men lägg av nu de räcker sluta håll på :S

2005-11-17 20:06
jaha och varför raderades mitt inlägg?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-11-17 20:16
Det betyder " Jag vill göra slut",
yah! uppsala

2005-11-17 20:48
vad skrev du fimp?