I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag gillar tjocka ryska luder

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-11-17 01:26

Jag gillar tjocka ryska luder

Om du inte får folket med dig, hur ska du då kunna styra landet?

Men... varför behöver du landet? Har man behov av att visa sig stark så är man ju ganska svag. Riktigt hårda män sitter ute i sin stuga, hugger ved, jagar och struntar i allt och alla. För vem behöver dom liksom?

Eller när jag tänker efter... vem behöver mat? Vem behöver värme? Vem behöver människor? Ofta man visar sig svag genom att käka liksom. Jag är då inte beroende av någon mat. Jag viker mig inte för några känslor eller behov. Det är trots allt då man är riktigt hård.

Jag struntar iaf i mina instinkter. Jajävlar. Jag struntar i att attraheras mer av tjejer som har feminina kurvor, jag bryr mig inte ett dugg om hur jag ser ut, jag bryr mig aldrig om vad folk tänker om mig (hemska tanke), jag skapar mina helt egna uppfattningar, jag är väldigt, väldigt alternativ, jag har helt egna värderingar, jag blir aldrig avundsjuk, jag blir aldrig frestad och sist men inte minst:

JAG ÄR ABSOLUT INTE MÄNSKLIG.... för det skulle ju vara ett jobbigt sätt att förstöra hela min image som perfekt individuell människa...

-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS