I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Första dan på mitt nya liv.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-11-15 01:34

Första dan på mitt nya liv.

I lördags ringde mitt ex.

Vi har inte talat på en dryg vecka.

Hon grät och var arg/ledsen för att jag inte hört av mig på sålänge.

Hon sa att hon höll på o ta livet av sig.
Käkade massa piller och orkade inte känna något.

Jag förklarade att jag inte ringt för jag mår så psykiskt dåligt av att prata med henne; blir så himla ledsen för att allt blivit som det blivit.
Men hon tror inte på mig. Hon tror jag inte bryr mig om henne.

Hon sa iaf att hon inte orka känna något och ville bara bedöva allt med massa piller.

Jag började gråta och sa typ Snälla sluta gör inte såhär jag ber dig.

Och hon bara "gråt inte jag klarar inte av det"
men jag fortsatte gråta för jag älskar henne väldigt mycket, och hon mig, och det känns som ett svärd som skär igenom min själ att det är som det är, och en kniv i mítt hjärta att hon käkar massa piller.

Hon trodde iaf inte på mig, varför jag inte ringt. Hon tror jag inte bryr mig.

Men jag älskar henne och bryr mig mer om henne än hon nånsin anar.
Jag har bara inte ringt för ja blir så jävla ledsen när ja pratar med henne.

Jag vet inte om hon trodde mig tillslut eller ej, hon hade ju käkat så mkt piller o så.

Jag grät iaf o sa typ Snälla lova mig att inte äta mer piller , lova att du tar hand om dig så ses vi snart.
O hon bara liksom Ja, oroa dig inte, jag ska ta hand om mig, ska inte ta överdos, jag orkar inte bara känna nåt."

Och jag liksom "okej...".

Jag vill träffa henne, krama henne säga hur mkt jag bryr mig, säga hur ångest det är att det blivit som det blivit säga att jag älskar henne,

men jag är så rädd att hon inte tror mig.

Iaf, idag är första dan av mitt nya liv.

Från om med nu (fråga mig inte varför just detta har triggat denna känslan i mig men så är det) så ska ja inte bry mig mer om vissa saker.

bryr mig inte längre om vad folk tycker och tänker. Jag är som jag är, tänker som jag tänker, och kommer alltid stå för det. Jiddrar nån så fuck dom.


Livet skall levas NU. Inte Sen, Inte Då, utan NU.

Idag är första dagen på mitt nya liv.



Tack för att ni läser och tack för att jag fick skriva av mig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.