I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad hände egentligen ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-11-14 03:31

vad hände egentligen ?

okej har känt mig lite deppig och allmänt nere tidigare ikväll, trodde att det hade berott på lite för mkt festande och annat som låg bakom. tänkte inte så mkt på det, utan la mig för att plugga och har gjort det fram tills kvart i tre då jag somnade.

Drömmen jag drömde var så här:

min kompis sara fyllde år och jag hade fått i uppdrag att anordna festen. Plötsligt hade alla 14-19 åriga små teens fått red på att den här festen skulle vara och jag försökte stoppa dem för att komma in, det va som en pool-vallgrav runt hela huset, och dessa teens verkade en aning hm... döda.. levande döda alltså, men det är inget som visade sig längre fram så det vet jag inte, va bara en känsla jag fick. Och en av frontfigurerna var bassan här på whoa. Nåväl, jag försökte stoppa dem hela tiden men de blev bara fler o fler, sara stod på balkongen och var full och märkte inga av dem , hon va bara glad och ville att jag skulle komma upp till henne.

Helt plötsligt vänder sig alla teens mot mig o börjar ta i mig, och det känns då som att jag vaknar av ett oljud. Det piper och har sig som en väckarklocka ungefär, och jag känner mig vaken, men det känns som om jag har sladdar runt hela mig och att det går elstötar runt hela min kropp. vet att jag tänker: nu dör jag. och sen har jag ingen känsel kvar i mina armar och tänker: jag måste få fart på armarna annars dör jag , jag är död om jag inte får igång de sabla armarna. Så jag kämpar, bokstavligt med att få igång armarna. Det känns fortfarande lite domnade men börjar komma tillbaka mer och mer. och precis när jag fixat detta blåser det till utanför mitt fönster.

Precis innan jag somnade kändes det som att något var över mig och var mellan sängen och väggen.


vad var det egentligen som hände? en dröm eller något annat? höll jag rent av på att dö?


Så här ser verkligheten ut:

Sara fyllde år förra veckan .Mina vänner gillar inte att jag umgås med teens.

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced