I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur går man vidare?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-11-10 22:40

Hur går man vidare?

Det har snart gått 5 månader sedan min älskade vän lämnade livet på jorden. Jag har nu smått börjat förstå vad som verkligen hänt. Att jag aldrig kommer få se honom igen. Jag vet inte vad jag ska ta mej till. Jag har väldigt svårt att gråta över det, för jag trycker bort tankarna så fort de kommer. Istället grips jag av panik och ångest. Jag vet inte vad jag ska ta mej till.

Jag har väldigt svårt att acceptera det som hänt, svårt att acceptera att jag aldrig mer kommer få se honom, krama honom, skratta med honom, träna med honom, laga mat varje söndag med honom, bli peppad av honom m.m. Jag vill inte förstå att han är borta verkar det som. Jag vet att jag måste, men jag vet inte hur.
Känns som jag ska spricka, som hela jag går sönder. Jag känner mej helt trasig inombords.

Vad ska man göra? Hur gör man för att gå vidare? Säg inte "minns honom" bla bla bla, jag vet det. Det funkar inte för mej! tro mej!

Hjälp!
: (

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language