I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min psykolog är ett dumhuvud.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-10-25 22:47

Min psykolog är ett dumhuvud.

Ja, för några veckor sen var jag hos min psykolog. Du kanske undrar varför jag måste vara där? Jo, det beror på att idioter i skolan tror att jag är störd/är en deprimerad fjant som inte klarar av livet...men faktum är att jag vill bara göra så lite som möjligt och aldrig bli vuxen. Jo, för när man är vuxen så måste man jobba och jobba suger, alla jobb suger, i alla fall alla jobb som jag kan få genom utbildning, så varför bry sig om jag får ett drönarjobb på en industri eller ett kontorsarbete på Volvo? Nej, det spelar ingen som helst roll, idioter.

I alla fall så var jag hos min pyskolog, så började hon prata om vad jag hade gjort under de senaste dagarna och jag försöker vara så ärlig som möjligt så jag svarade

"jo, igår så gick jag och la mig vid klockan 03.00, innan det sm runkade jag i några timmar och det fick mitt hjärta att slå snabbare och du undrade jag hur snabbt jag kunde få mitt hjärta att slå! Men det var inte intressant nog, så jag började skriva till massor av deprimerade fjantar (eftersom du bad mig att göra det) och sa att jag föraktade alla och gav de länkar till sidor som "1000 sätt att ta livet av sig" och "du borde inte leva, ta det sista steget" efter det så garvade jag ett par minuter, i alla fall runt 03.00 slocknade jag med tevekontrollen i ena handen och mina cumaktiga kalsonger i den andra och som du nu ser, så sitter jag här 08.15 och är förbannat trött och undrar vad jag egentligen gör här"

Hon blev generad och hon såg lite obekväm ut och sa sedan "hur kändes det då?"
och jag svarde snabbt "bra" och sedan var hon tyst i 30 sekunder och jag tittade på henne och hon tittade på mig, då frågade jag "du skall väl säga nått, det här kostar staten pengar, vill du verkligen utnyttja staten på det här sättet?" och hon svarar "nee, alltså..nej, det gör jag inte, måste ju få ner faktan som du yttrade för ett ögonblick sen och sedan få ut det i någon sorts behandling". Jag tänkte ta vara på chansen som hon gav mig "säg att jag inte behöver gå här mer, säg att jag är frisk och sedan skall jag döda massor av människor (jag ler och skrattar). Men hon förstår inte och säger "varför vill du döda massor av människor?" och jag blir så irriterad och säger "min mamma slår mig och min lillebror våldtar mig" och hon säger att jag borde kanske flytta därifrån om jag vill, men hon fattar fortfarnade inte. Fan så jävla trög kossan är.

I alla fall så börjar jag uppträda som hon vill efter ett tag och säger att jag bara skämtade. Hon säger att jag kanske inte behöver gå här mer och att jag verkar vara relativit frisk, så jag slipper behandling.

OKEJ? Alltså, hon tog mig på jättestort allvar när jag sa att jag skulle döda folk men sen när jag sa att jag skämtade så var det "okej" och då är jag frisk? Tänk, jag är ju sjuk i huvet på riktigt och kommer verkligen döda folk, mitt skämt var att jag sa att jag inte skulle döda människor.

Slutsats : psykologer tjänar pengar på att ställa dumma frågor, de kan dö och det skall jag se till. Ljug så mycket du kan, så slipper du skiten, nej du är inte deprimerad du är bara en jälva tönt. TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?