I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Besviken på vän&ex

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-10-15 21:09

Besviken på vän&ex

Behöver skriva av mig lite.
Läs om ni orkar..

För 3 veckor sedan blev jag tillsammans med en underbar kille.
Han sa att han älskade mig efter att vi vart tillsammans i två dagar.
Och ordet älskar betyder riktigt mkt för mig så jag bad honom att inte säga det om han verkligen inte menade det.
Men han tyckte att det var helt ok att säga det! Och att han nästan skulle kunna göra allt för mig.

Så jag levde vidare och fick höra hur han sa att han älskade mig varjde dag.
En dag satt vi och pratade om våra ex, då sa han att han tyckte det var jätte jobbigt när han ex-flickvän satt och sa att hon mådde så dåligt.
Så jag tänkte att "visst okej jag ska inte säga något till honom något om mina problem, så slipper han uppleva detta igen".

Tiden gick och jag var under en djupt deprission, jag sa ingenting till honom hur jag mådde. Men jag sa tillexempel något i stil med "åhh jag ska till bup (barn och ungdoms psyket för er som inte vet)" och "jag har hoppat av skolan, klarar inte va det". Så höll det på ett tag och varje gång jag sa något som var mindre bra satt han och sa att jag var så trälig.
Alltså då menar jag verkligen varje gång till och med om jag sa att en maträtt var äcklig så sa han att jag var så trälig..

Till slut nu i veckan gjorde jag slut med honom för att jag känner att jag behöver en pojkvän jag kan prata med om mina problem som möjligtvis kan ge mig råd etc.
Jag är en sån person som lätt blir sur när jag håller saker inom mig.

Samma dag som jag gjorde slut så såg jag att han lagt in en bild på en av mina vänner på hans kollage på lunar, jag kollade in hennes lunar och såg att hon lagt in en bild på honom också..

Jag började snacka med henne och sa att jag precis hade gjort slut med honom. Och sa lite sarkastiskt "ser att ni har bild på varandra på kollage, är du lite småhet på han eller?"
Hon svarade "Om jag ska vara ärlig så tycker jag att han är skit snygg, söt och as rolig!".
Då vart jag så sur för att hon ens sa vad hon tyckte om honom precis efter att jag gjort slut med honom och mådde skit.
Så jag sa "ta honom du......"
Hon svarade "Nej jag skulle aldrig kunna göra något sånt mot dig!"

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.