I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-05 12:17

En dröm...

inatt dromde jag nat, ja faktiskt, som jag aldrig dromt forut.

Jag stod pa tunnelbaneperongen, Stockholms Central. Av nagon anledning som jag inte vet sa rakade jag mig, jag har skagg men allt det forsvann i drommen.

Helt och plotsligt hoppade en kvinna ner pa ralsen, ungefar en 20-25 sekunder innan taget kom. Hon ser radd ut, intar en position som att hon ska ta emot taget med sin kropp. Alla manniskor skriker pa henne, "du kommer att do" och " kom upp darifran". Jag skriker inte alls. Jag ler och funderar pa att det kommer att se forbannat haftigt ut nar taget kor pa henne. Jag bestammer mig for att inte vanda mig bort.

Sa dar star jag. Rakhyveln i handen och halva ansiktet vitt av raklodder. Taget kommer, kvinnan dor medan jag ser pa och hennes blod stanker over min hogra arm.

Nu undrar jag. Tror ni att denna drom symboliserar en ny start och att det ar dags for mig att slappa min exflickvan for alltid? Det ar vad jag tror.

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.