I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-09-25 00:16

skit..

nu ere så att jag hade lovat min flickvän att jag aldrig skulle röka brajj. nu fick hon reda på att jag hade rökt för ca. fyra månader sedan utan att berätta för henne. nu är hon sjukt besvikev/arg/ledsen/hämndlysten på mig. nån som vart i samma skruttiga situation? för övrigt är jag dyngrak just nu och det gör nog inte saken bättre. röööööööv.. skriv nåt vettigt bara
puss

"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg

2005-09-25 00:26
ja, skyll dig själv. man lovar inte saker man inte tänker hålla. väldigt simpelt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2005-09-25 01:10

Du rökte alltså innan du lärde känna henne?
Har hon den rätten, enligt dig, att sitta och bestämma
över vad du ska göra och inte göra?
Tydligen så vill du fortsätta röka, iaf då och då, så varför
neka till det? Hellre att du berättar till henne som det är
än att hålla på och gömma det. Även om sanningen skadar,
så måste hon acceptera att det är det du vill göra, uppenbarligen.
What I said, yo!

2005-09-25 02:00
Du har väl inte direkt dödat någon. Om hon är hämndlysten för att du har rökt det bruna så borde du nog leta nytt...
På G som i Göteborg men ändå inte.

2005-09-25 08:28
Det handlar om att du ljög för henne. Att du hade lovat och svek.

Om du vill röka så är ju det upp till dig, men lova henne inte att du inte ska göra det. Det kan skada en relation om hon inte tycker om det och du lovar en massa och skiter i sen...

Men om det bara här hänt en gång för fyra månader så kan du säkert lösa det..
What we do in life echos in eternity.

2005-09-25 10:32
det är bara att säga förlåt o hoppas att hon förlåter dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-25 12:27
1. Lova inte saker som du inte kan hålla! Det är bättre att inte lova något alls än att ge tomma löften!

2. Låt aldrig någon annan bestämma över saker som rör dig, men inte dem! Vill du röka på, så gör det! I ett förhållande brukar ofta krav komma, som ett sätt att få bekräftelse om att man fortfarande är omtyckt! Det är sjukt! Förhållanden har en tendens att i sig skapa sådana situationer, och kan man inte hantera dem, och leva sitt eget liv samtidigt, så bör man undvika dem!
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!

2005-09-25 15:45
Och Mary blir aldrig "kinkig", aldrig .

2005-09-25 17:24
jag tycker iofs att det du gjorde är en liten skitsak, men aja - du hade lovat henne. förklara vad som hände och be om ursäkt, och om du tänker fortsätta att bryta mot löftet så kan du säga det också, så vet hon att hon inte kan förvänta sig det från dig, så slipper hon bli besviken igen.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Sångare

2005-09-25 18:31
Dagens I-lands-problem.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2005-09-25 18:53
ge henna en god och bra förklaring... säg som det är... sen kan du rada på med lite smicker om hur mycket du gillara henne osv osv... sen löser det sig :P
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-09-25 20:01
meh en gång för fyra månader sen? löjligt tjafs.
"..No more speed I'm almost there! "<br>

2005-09-26 00:11
tiden läker alla sår
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."

2005-09-27 00:42
Xena P28

jaså? jag såg framför mig att hon var grönlänning
if this country is so goddamn free
then I can burn your fucking flag where I damn well please

2005-09-27 00:47
vaffan det är ju BRA om du slutar röka

Hon bryr sig om dig! Alla idioter som vill att du ska fortsätta vill det bara för att de inte vill vara ensamma i sitt rökande. Dom bryr sig inte ett skit.

De som säger att hon inte kan bestämma över dig osv. varenda en av dem röker braj. garanterat
if this country is so goddamn free
then I can burn your fucking flag where I damn well please

2005-09-27 00:59
testa det gröna istället.. kanske funkar

2005-09-27 01:03

eh, hon kommer over det
Alla kanner Apan
Apan kanner ingen

2005-09-27 22:12
säg att nån la det i din drink bara.

2005-09-27 22:12
"ööh... det låg en joint i min drink"

2005-09-27 22:34
antingen slutar du röka och håller henne glad eller är du ärlig mot henne och förklarar att du kanske vill röka nån gång då o då och att hon får acceptera dig som du är om hon vill vara med dig...

Dom flesta har varit i samma situation som dig även om det inte nödvändigtvis måste ha med brajj att göra...

2005-09-27 22:47
vem fan bryr sig.. skit i henne

2005-09-27 23:48
Vem bryr sig? Bestämmer hon över dig eller.. är du en toffel kanske?
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2005-09-28 00:07
lämna bruden en tjej som vill bestämma över dig va du gör,äter dricker och skit är nog inte speciellt bra. Nu kanske hon säger så för at barjj inte direkt bra och hon giillar/älskar dig.
men jag tycker att principen att en person ska inte bestämma över dig
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2005-09-28 11:38
ge henne lite kön så ordnar sig nog allt..
vågar du köra på mig igen då fitta?
Poet

2005-09-28 11:43

Mary Jane är inte hasch.
What I said, yo!