I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Krossat hjærta

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-09-21 16:51

Krossat hjærta

Jag mår åt helvete dåligt just nu o behøver skriva av mig lite.

træffade mitt livs kærlek før 3 månader sen o vi har haft værldens underbaraste førhållande. hon var perfekt på alla vis och hon ælskade mig lika mycket tillbaka.

men nu flyttade vi till Oslo førra veckan før att jobba in pengar. och två dagar efter vi kom hit så gjorde hon slut med motivationen att hon inte har några kænslor før mig længre. det gick alltså från att vara helt underbart till helt slut på typ 40 timmar!

vad fan ær felet undrar man ju då? jag har verkligen behandlat henne som en prinsessa hela tiden så det kan inte vara att jag gjort något dumt som fick henne att sluta tycka om mig. funderar på om det kan vara att hon kænner sig pressad eller nått (hon ska till thailand om 2 månader o har inte lyckats få in pengar till resan æn). men kænslor førsvinner væll inte bara før att man ær stressad? hon har typ blivit en helt annan person.
hon har sagt att hon kænner sig konstig øverhuvud taget o inte vet riktigt vad hon vill.

men hon har flyttat ifrån mig o in till nån gammal kill"kompis" till henne. så nu sitter jag hær ensam o jævligt olycklig utan att ha någon o umgås eller prata med...fan vad livet ær surt ibland!

Idag är jag farlig