I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-09-18 22:39

om tjejer

Jag har varit Jävligt intresserad av en tjej ett bra tag nu å jag har utvecklan kännslor för denna sen en tid tillbaka, jag å hon hängde typ hella sommaren kysstes en gång men mer än så var det inte, hur som helst, för några dagar sedan berättade hon för mig att hon har fått kännslor för mig, självklart blev jag glad som fan å ssåå... så i fredags så myste vi på en fest å vi kysstes kvällen resten av kvällen, mot slutet sa hon typ "jag vet inte jag tycker om dig men allt e så komplicerat" sen gav hon mig en puss å stack hemåt, Hon messade mig morgonen därpå "hur e läget idag sötnos puss" sen har jag försökt att ringa henne sen dess men utan svar sen fick jag ett anat mess där det stog, "imorrn åker jag =) vad gör du..förlåt om jag har varit konstig puss"



Så min fråga är varför gör tjejer så här först blir man helt glad sen lika snabbt helt förstörd...