I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

så jävla sviken!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-09-03 03:35

så jävla sviken!

jag måste bara få avreagera mig.
okej, fatta situationen. jag har alltså varit tillsammans med en kille ett långt jävla år, vi har haft ett förhållande som varit så sjukt fucked up att det knappt gåtr att förklara för någon utomstående. detta beror mest på att jag är mentalt beroende ab honom och inte kan leva ett normalt liv utan honom.
han väljer att ta ett uppehåll, jag blir förkrossad ett tag men inser snabbt att vi måste göra slut för bådas bästa. det är en jävligt svår kamp för mig att inse detta och att klara mig utan honom men jag vet at jag måste och därför gör jag det. jag mår bättre och bättre för varje dag som går fast mitt liv är i regel ett helvete den mesta tiden. men jag försöker, jag kämpar och sliter och anstränger mig mitt yttersta för att ta mig igenom dagarna. jag lyckas äntligen, efter någon månad, att komma över honom. jag är sjukt stolt.

nu, ikväll. en av mina bästa vänner strular med honom. det hade kanske varit jobbigt om det hade varit vem som helst, men det är det inte. den här tjejen har jag ett speciellt förhållande med.
hon har varit ensam under större delen av sin tidpå gymnasiet och jag har i princip varit hennes enda kontakt med omvärlden. jag har verkligen försökt hjälpa henne, stötta henne och hjälpa henne att skaffa fler vänner. jag bjuder henne på fester, drar med henne på happenings och fixar ett liv åt henne. vad fan får man för tack?!?!?! hur fan kan hon göra såhär mot mig, efter allt jag gjort för henne?

känner bara att jag måste få bekräftelse på att hon är ett svin, men just nu är jag full och känslosam, men ändå. allt jag skrivit är sant. det finns mer den här killen gjort MOT mig somv arit sjukt elakt och hon vet om det, ändå gör hon såär. viss borde hon dra åt helvete?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.