I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-08-29 11:22

Otrohet...

Jag har varit med min "tjej" nästa varje dag i 6 månader. Det har varit underbart men också ganska bråkigt. Vi har varit på väg att göra slut några gånger, men det har samtidigt känts som vi älskar varandra. I helgen åkte hon på kräftskiva med sina kursare. På morgonen erkänner hon att hon kyssts med en kille. En kille hon träffade lite innan vi träffades. Hon säger att det bara blev så, samtidigt som det måste betyda att något inte stämmer. Älskar man någon så kysser man inte någon annan? Eller?

Kan man förlåta en sådan sak? Någon som har erfarenhet, detta är helt nytt för mig. Jag kan nästan skita i att hon kysst en annan kille, det är inte det som är jobbigast utan frågan är hur jag någonsin skulle kunna lita på henne igen? Det kommer ju ligga i bakhuvudet varje gång jag tittar på henne. Det kan ju inte vara någon bra grund att bygga på? Ska man ta ett break och sedan försöka starta på nytt? Jag pendlar mellan "jag älskar ju henne, vill inte att det ska ta slut" och "Hur fan kunde hon göra så mot mig! Vill aldrig mer höra hennes namn". Väldigt förvirrad... och ledsen i hela kroppen.

?