I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-08-24 01:09

gammalt ex?

jag och mitt ex gjorde slut för ungefär 4 månader sen efter ett 10 månaders långt förhållande.
Båda kom vi överens att göra slut, för vi ändrades som personer båda två när vi var med varandra och till slut kände vi att vi bättre om vi vore vänner.
Det började bra, vi var vänner, vi umgicks med mera.
Men jag kände fortfarande att jag saknade henne och hade känslor för henne.
Men helt plötsligt blev hon rent sagt elak mot mig.
Hon var alltid sur helt utan anledning, när jag frågade om hon var sur och varför så vart hon ännu surare och sa saker till mig som jag tycker inte ska höras vänskap imellan.
jag började tappa känslorna mer och mer, höll på säga upp min vänskap med henne för jag orkade inte med.

3 månader efter vi gjort slut, (ungefär 1-2 veckor efter vi bråkat som mest) så skriver hon åt mig hur ledsen hon är och hur mkt hon ber om ursäkt och att hon verkligen inte vill vara ovänner och att hon inte fattar hur hon kunnat vara så elak.
och saken är att, hon har tydligen börjat gilla mig igen, och jag har väll kvar lite känslor , men vet ej om jag kan bli ihop med henne igen efter det hon gjort.
vill igentligen inte mista chansen för jag mådde väldigt bra under den tiden innan vi började bråka.
Men vet ej om jag vill lr ska ta tillbak henne, är även rädd att det ska bli som förr.

//trött och förvirrad