I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ex:et är skit skum.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-08-19 06:35

ex:et är skit skum.

kolla det är såhär att ja hade en tjej osv, det tog slut p.g.a av att hon sket i så mycket hon tog mig förgivet ja fanns bara där när hon behövde det osv.
men det tog slut iaf men vi börja hålla på, och igår sa jag stop jag orkar inte mer,det går ingen vart och ja kan inte lita på dig (för det kan jag inte) men bara för att ja sa sanningen om hur relation var så säger hon att farväl,ha ett bra liv osv :S
Det gör ju skit ont att hon vill ha bort mig på det sättet, nästan 3 år tilsammans och så vill hon glömma mig sådär.
Fattar bara inte, hon blev helt förendrad och jag försökte reda ut det att vi fortfarande kunnde prata, och ja sa till henne att ja alltid kommer finnas för henne (det kommer jag) men då bad hon mig sluta skriva sånt för ja knulla hennes hjärna, krossa hennes hjärta, och hon bad mig spara orden till någon annan tjej.
Är detta bara snack? eller vill hon verkligen ha det så?
Känns tungt att hon vill få bort mig på det sättet, har ju fortfarande känslor för tjejen och så säger hon så..
Vad ska jag säga till henne för att förstå att vi ska va vänner?
att försöka skadar ju inte.

/en sorlig ale

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.