I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ingen kommer nånsin älska mig.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-08-18 20:11

ingen kommer nånsin älska mig.

jag hatar mig själv och alla andra också gör det. jag har aldrig haft någon tjej, aldrig varit kär, aldrig blivit älskad. vad skall jag göra? knaprade piller och pratade psykolog förra året, men det rann ut i sanden.. jag är varken tjock eller smal, men ful hursomhelst. vaknar med en klump i magen varje morgon, ser inte fram emot något, minns inte något med glädje, kan inte inbilla mig att saker och ting nånsin kommer bli bättre.

blä.

har på senare tid fattat att folk visst gillar mig. vissa tycker tom jag är söt, men jag kan fortfarande inte sluta tycka illa om mig själv.. jag är rolig, jag kan göra folk glada. jag lever genom deras skratt. har ett jobb som jag sköter bra. har vänner och har pratat en del med dem, men prat verkar inte hjälpa.

jag har inga problem att överleva vardagen, även om det är svårt för mitt lilla dumma huvud att gå och handla o köpa kläder och så. är rädd för offentliga platser och hatar att gå på stan, känner att alla jag möter tittar på mig i avsmak.

varför kan jag inte bara gilla mig själv och läget? hur skall jag göra för att sluta vara så jävla destruktiv?

arf arf