vad tycker DU är fel på DIG?
Vi har alla någon egenskap som skiljer sig från de andra i våran omgivning. Vi är förmodligen inte ensam om att ha den i världen men det finns alltid något speciellt med oss. Vad tycker DU är fel på DIG ? Vad har du för egenskap som de flesta i din omgivning saknar. Och om någon skulle posta: Jag är helt normal. Så please, beskriv ditt liv i detalj så man får veta hur en helt normal människa är. Jag kan börja eftersom jag gjort tråden: Jag vet om att jag har felaktig syn på väldigt många människor, jag finner väldigt stor tillfredställelse i att veta saker som andra inte vet och sen berätta för folk som hävdar felaktiga saker hur det egentligen är.
facebook.com/idiomatisk - fan page
ojojoj...så många fel att jag inte vet vart jag ska börja... jag tror på att de inte finns några normala människor. jag har aldrig träffat ngt iaf. har ngn gjort de? den personen som är "normal" måste ju isf vara hjäntävttad eller lobotomerad...och då är den ju inte normal... jag har massa psykiska problem, fysiska problem, har högt iq men ingen logik (hur nu det går ihop) etcetcetc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah precis. Och vem är det som bestämmer vad som är normalt anyways så..
jag är helt normal. jag har brister och fel precis som alla andra. alltså är jag normal. ;)
Jag tycker själv att jag är helt normal, vet inte varför men det känns bara så. Att träffa nån som är "lika" normal som en själv är svårt, har ännu inte träffat nån.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hihi jag tillhör som fattar nada ^^
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
only oo, jag är med om exakt samma sak! men jag har gett upp hoppet om min omgivning..de verkar ha antingen extremt tråkiga intressen eller så är de korkade rent ut sagt.. fast jag tror det är jag som kan mycket om saker som ingen annan kan, sen kan jag absolut ingenting om "vardagssaker" som alla andra kan..
xavante P16 Bra sagt! =) Det stämmer ju helt! Päjjs
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
fenomenet kallas besserwisser och det är fett många som lider av samma sak hahahaha det va bra , 99,9999% av alla på whoa lider av det.
B.Boy 4 life
jag tycker inte att det är något fel på mig. jag skiljer mig inte från mängden och jag är unik. precis som alla andra.
Jag är nog allt från normal om man jämnför med andra svenssons.. Gillar och göra "kemiska experiment" av olika typer samt har lite små psykotiska skämt ibland :) , Gjort lite små sjuka filmer och kan vara fördoms full mot människor jag bara fått "ett intryck" av utan att ha snackat eller försökt lära känna dem. Dvs jag skapar mig en uppfattning om det är möjligt att vara vän med någon, om jag vill snacka med den eller om jag ska skita i denna individen och inte äns försöka konversera. Positiva är väll att jag alltid ställer upp för folk som behöver, ringer etc... oavsätt tid på dygnet :)
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
Jag är paranoid
jag är hysterisk och paniskt konflikträdd
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Finnar för det första, sen dryghet, sen min elaka humor.
fyfan vad tråkig tråden blev. bläh på er "normala människor"
Jag kan vara riiiktigt dålig på att ta tag i saker och ting och jag är en svår person att få tag på let alone planera nått med, bortförklaringar i massor :).
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
Men vaddå "ingen är normal"? Vad är det för skitsnack egentligen, hatar när folk ska få oss alla att verka så fruktansvärt annorlunda och speciella och unika på alla sätt och vis. Det ÄR normalt att fela, för ni tror väl inte att det normala är att vara helt perfekt? Det krävs mycket för att någon ska klassas som "onormal". Så snälla, sluta romantisera så mycket över hej-jag-är-inte-som-alla-andra-grejen!
Jag är oehört rädd för att inte bli omtyckt.. Det är dumt av mej. Och fel. Senså hade jag en tredje bröstvårta när jag var mindre, men jag har opererat bort den, hähä.
ajuste dessutom drar jag skämt som ingen skrattar åt ganska jävligt om man ska vara ärlig
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
Felet med mig är att jag brukar prata så nabbt så mamma inte fattar vad jag säger.
Kevlarkex "normal betyder genomsnitt om ingen visste " förlåt mig men jag har aldrig hört något så dumt.
Mina principer, men dom ger med sig med tiden.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
att jag håller tillbaka mina talanger... om jag bara lär mig o kontrollera min gåva så kan jag uppnå vad som helst o ta med mig dom runt omkring mig. det har jag kännt på mig sen jag va liten o märkt de på allt o alla i min omgivning. svårt o förklara. mycket mysko grejjer. vågar man säga mer innan alla tänker att man är ett freak? eller e det redan för sent.....
En mans logik är vansinne för en annan
only folk är idioter helt enkelt..det trista är att det alltid är man själv som får kuva sig och prata om skillnaden mellan boxertrosor och hipsters i en och en halv timme :( fast fan, jag ska inte klaga, ibland kan det vara svinkul att prata om "struntsaker".
Olustig : kallas molusker de där vita prickarna alltså.går ej bort såvida du inte går till hudläkare med dom.
Anyway.Här är mina fel. -.Jag har en tendens att skämma ut mig sjukt. -.För öppen. -pratar öppet om allt.med alla. -för ärlig - kan inte ljuga om småsaker ens.sjukt jobbigt. -litar inte på någon -Ibland så byter jag åsikt väldigt ofta.Byta åsikt så som i att tycka motsatsen är rätt istället. -Kan bli jävligt agressiv om jag blir arg. -Kan vara ganska bitchig mot personer jag inte gillar eller som behandlar mig illa.
Reza_The_Slacker P20: Vad är det för gåva då? menar du något övernaturligt nonsens (då är du lite av ett freak, hehe!) eller menar du en talang som du skulle kunna bli ruggigt grym på om du verkligen satsade på det? Om det är det senaste så har jag nog samma problem.. Fast håller på att satsa på det mer nu..
jag är alldeles för blyg, det kan bli riktigt jobbigt ibland. fast sånt där går ju upp och ner, vissa dagar kan man vara jättenöjd med sig själv medan andra dagar vill man helst gå och gömma sig.
jag har ingen aning om vad jag pratar om
jag pratar för mycket. jag tänker för mycket och jag har ingen självdiciplin.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
jag är 2 meter lång, blatte, rappar och är modell, känner mig inte normal.. allah akbar!
www.erikbergstrom.se
samtidigt känner jag att jag är nöjd med mig själv! Och är inte ett dugg missnöjd över att jag inte är 'normal'
www.erikbergstrom.se
min svaga personlighet, under hela min (hittils iaf) uppväxt har jag byggt en slags svag personlighet, o de e jobbigt eftersom jag inte gillar svaga människor.
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
Jag e full med fördomar. Gillar inte att lära känna folk. Ser snett på alla utan anledning. Pratar först. Tänker sedan.
My heart lives in my vagina.
att ja är så jävla klantig och velig...senast idag glömde jag ett par nya jeans på tåget när ja skulle gå av...blir fan galen...
en död moderat är en bra moderat
- jag biter på naglarna (skitfult och jätteirriterande av många skäl). - jag har aptjockt hår, vilket är jättekul för alla som inte har jättetjockt hår - för mig är det typ endast irriterande då ja har svårt för att få ordning på skiten och kunna ha en snygg friss. - t.ex. i skolan kan jag bli asdryg mot lärare som (enligt mig själv) börjar tjaffsa med mig fast de inte alls var deras mening. - jag bryr mig om hur andra ser på mig, mer än nödvändigt. - jag får ångest över saker som är extrema i-landsproblem och får ångest efteråt när ja kommer på hur patetisk jag är som får ångest över tönt-saker. -jag suger på matte och kommer aldrig klara av matte b kursen eller mammas tjat om hur "jag egentligen kan - bara jag vill". - är oftast onödigt taskig mot folk som gör mig irriterad. - är skitdålig på att höra av mig för att ja har en minifobi över att ringa folk. tror alltid att jag stör no mather what och även om de sagt att det är okej att jag ringer. det finns typ 3 pers i världen som jag känner att ja kan ringa utan att fråga först.
Håller med katt, den här onormals romantiken är otroligt töntig. Onormalt är typ att tvätta händerna 500 gånger om dagen, tro att säpo har sändare i ens badrumskåp att tända sexuellt på djur osv...... Saker som inte är ett dug positiva, att gilla lustiga filmer eller att ha dålig humor, vara pratglad m.m. är inte onormalt.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
När jag går in för något gör jag det oftast rätt rejält, ibland är det verkligen inte bra, har jag märkt. =/
sen får jag ångest för det mesta, inte bra heller har jag märkt
javla hipp grej att vara unik.
undertiden
Jag har dålig karaktär och självdisciplin. Och alldeles för kort stubin ibland. JÄVLIGT morrontrött också. Flippar varje morron
Det är inne med mobiltelefoner igen
felet med mig är att jag inte har någon karaktär. jag kan inte motstå en snygg tröja eller en bra skiva oavsett om jag vet att jag bara kommer få leva på kryddat vatten i en månad på grund av det. på samma sätt kan jag inte motstå en utekväll, choklad, eller att stunta i träningen till förmån för att ligga och läsa dn kultur och dricka kaffe i flera timmar.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
daUndergrounder 0 kronor tills på fredag ... men jag har ju mamma. usch, nu skäms jag lite.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Mitt minne är förj-vligt. Alla känner till min "dysfunktion" , några gör narr av mig..
De saker som jag anser är lite ovanligare. Fast det är ju massor som har samma saker. Är att jag inte kommer ihåg något. Känner nästan aldrig empati för andra människor. Jag kan ha vilken frilla som helst utan hårprodukter. Gör ständigt undersökningar och försöker alltid skriva ner och se hur andra människor fungerar i min omgivning. För att sedan använda det emot dom. (exempel) evelina är feminist och hatar mansgrisar. DÅ spelar jag mansgris och ser hur lång tid det verkligen tar innan hon säger till. blalbal.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jagg kann inntte staaaaaaaaaaava
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please
Jag vet inte ens vart jag ska börja om vad som är fel på mig. Det är så mycket. Men here it comes: Jag är blyg, osocial, ful, korkad, har dålig smak, kan inte göra nånting rätt, är dum och taskig, har dålig humor, har ingen egen åsikt, lätt att påverka m.m. Nån som kan komma på nåt mer?
gfdosmoowppa
Förresten jag luktar illa och säger aldrig ifrån om nån e dum. Dessutom ser jag alltid arg ut och gråter säkert 10 gånger på en dag.
gfdosmoowppa
Jag har två dåliga sidor. 1. Jag bryr mig för mycket om skit jag inte borde bry mig om(som idioter och människor som behandlar mig illa) Det leder också till att jag håller löften t.o.m. åt såna som jag hatar. 2. Jag har dåligt samvete av allt möjlit litet skit. Jag har illa till att vara ifall någon patetisk jävel säger den gråter 10 ggr om dagen och börjar tänka hur ja skulle kunna få den att må bättre.
Söker kunder, mixning & mastring!
Neidee F22 Hur har man dålig smak?
mantis vet inte... får höra det hela tiden
gfdosmoowppa