I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör man nu?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-08-01 01:42

Vad gör man nu?

Det är patetiskt att starta en tråd när det finns tusen andra, jag vet. Men jag måste få tips och råd, även om de blir svårt att följa dem.
Jag var tillsammans med en tjej i 1 år & månader, sen tog det slut men efter några månader började vi hålla på igen. Inte direkt officiellt tillsammans men vi umgicks ändå frekvent med dagliga nattsamtal o.s.v.

Idag sa han att hon inte orkade mer, och jag vet inte var jag ska ta vägen. Hon lämnar ett förbannat stort tomrum efter sig, vi har varit väldigt tighta i tre år (aldrig riktigt varit vänner) utan det har alltid varit mer än vänskap. Jag vet inte hur jag ska tackla ensamheten som har uppstått. Drabbas verkligen av panik och jag har inte en jävla aning om vad jag ska göra, det är svårt att bara vara vän med henne. Jag ringer henne och vi sitter och gråter i telefonen liksom.

Jag har dock självdistans och en viss insikt, jag vet att jag kommer över henne. Men det kommer bli förbannat svårt. Är det någon som har upplevt samma sak och vill dela med sig av lyckliga slut, now is the time.

Tack för att du läste

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.