kan någon definiera frasen "komma över" så kan jag svara. har ingen aning om vad det innebär att "komma över" någon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj..det brukar gå fort..alltså jag glömmer aldrig ett ex..men jag går vidare.. och det brukar gå fort.. :) men klart man känner nåt för de.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snorty: Jepp jag är 17, och det sägs att det kommer flera ja, men det här, hon har känts så rätt..jag vill lixom inte att hon ska försvinna ur mitt liv bara sä där, det är svårt att acceptera att hon ska försvinna. Maniack: Om det där var den hårda sanningen så vet jag fan inte om jag pallar den, men jag antar att jag måste försöka. Ville bara tacka för allas tips och hjälpande ord...tack..
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
Frakkha P17 Enda sättet att få henne är att inte ringa, skicka sms, spela som att du kommit över henne. Hon har inget grepp om situationen då, och hon kommer förhoppningvis typ inleda en konversation och fråga hur du mår etc etc, bara för att se hur du reagerar. Tjejer gillar killar som tofflar. Jag tror att hon gillar när du ringer och stör, gråter. En dag slutar du med det, och hon får en konstigt känsla av hon inte får sin dagliga dos av dina samtal, hon kommer söka upp dig! Som pojkvän, kompis eller något vet jag inte!
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
min första riktiga pojkvän har jag inte kommit över ännu och det har snart gått fyra år.. har dock haft förhållande emellan- nu på senaste har han bleknat lite.. senaste exet kom man över direkt. så har de nog varit med alla de som var efter den första. typ för varje gång ´det tog slut med dom efter första har jag alltid gått tillbaka och ältat varför dedt tog slut mellan mig och den första killen istället för att bry mig om varför et tog slut den här gången.. men senaste var som sagt knappt nåt alls. hittade ny direkt. så det var inget ältande alls
Komma över och komma under är olika grejer... har nog ej kommit över mitt ex, älskar endel av honom forever... men har kommit över att komma under honom... (man kan älska en person, men fortfarnde ej vilja ha honom/henne IGEN) Så tänk på det alla kärlekskranka... You wanna be in da shit again?
hehe kalibr! typ.. 1 år o några månader här suxx
siv F19 är nog inte över mitt ex riktigt tror ja..va nästan ett år sen vi gjorde slut nu, men det är inte helt smärtfritt ännu... Samma för mig:( Känns för jävligt
My heart lives in my vagina.
För mig tog det ca:6 månader för att det skulle kunna kännas bra!! det är segt är det!
DuJa
Ligi- Hur fan kan killar klara att va så äckligt kalla? Det tog mig 10 månader att faktiskt sluta tänka på honom och va intresserad av vad han gör. Vi hade varit bästa vänner innan vi blev tillsammans och sen var vi tillsammans i c:a 2 år... Det gjorde så ont när han försvann och precis som folk ovan beskrev så kunde jag knappt andas och kunde inte tänka mig en dag utan honom, han var min första stora kärlek. Just nu har jag träffat en underbar kille som ger mig all den kärlek jag behöver fast på ett vänskapligt sätt. Så nu är det mer att jag försöker koncentrera mig på den andra och skippa mitt ex... Men de gör förjävligt ont när det tar slut och frågan är om man någonsin glömmer bort honom eller allt de fina som man delat... Jag tror dock inte de.. Finns som sagt fortfarande dagar då jag vill ringa honom och kolla hur han mår eller dagar då jag mår dåligt för att alla minnen och allt kommer tillbaka men de är dagar jag ringer min nya och så får han mig att må mycket bättre igen... Ett råd till Frakkha- Håll dig sysselsatt, försök träffa dina kompisar och försök strunta i henne. Vet att det är svårt och att man vill träffa både henne/honom och deras familj men det blir bättre tro mig..
You never see it coming cuz you're blinded from the start!
tog slut med min tjej för 2 veckor sedan hon och jag hade varit tilsammans sedan 14 års ålder 3 år var det. Det känns förjävligt tänker på henne hela tiden och när vi umgås som kompisar vill man bara krama om henne, man saknar den känslan enormt och man känner sig vilsen iallafall jag. Ja tror det kan ta år för mig, månader vet ej. Är verkligen kär i henne,det var jag som gjorde slut jag ångrar mig inte, men något säger till mig att jag var dum. Jag pallade inte på sättet hon behandla mig bara, detta kommer ta ett TAG.. måste komma upp från diket och komma till den rätta vägen. /alexis
är det allvarligt talat ingen som kan tala om för mig vad det innebär att "komma över" någon?
junkgirl sluta känna den här ångesten som förföljer en. så skulle jag definiera det.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare P22 aha. då förstår jag.
man kommer aldrig över ex helt dom finns i bakhuvet och gnager men efter en 2 månader brukar man iaf jg kunna se livet från den ljusa sidan...
New job. New Life. Good life
peejii - 2mån??! Tråkigt skönt =) 20månader and still counting. Livet e fortfarande inte på ljusa sidan hehe
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
min flickvän gjorde slut för typ en månad sedan, det tog ca 3 counter strike rundor att komma över henne. vid närmare eftertanke var jag nog inte kär.
in the end....its your best friend who kills you.
det e skillnad från tjej till tjej. vissa hade man inget speciellt tillsammans med och de glömmer man fort och andra man hade det mer speciellt med fastnar längre.
NBS - Nothin' But Skillz
vet inte räknar inte dagarna
Graffare
2005-08-09 02:27
har gått nått halvår typ! snart iaf! har fortfarande inte kommit över honom! vill inte komma över honom heller! han är den ända mannen jag älskat sorgligt nog! but hey! jag lever iaf! :D
http://beltontorsk.tumblr.com/
Uppenbarligen gick det inte ens, åter äro vi ett! ;>
Hur lång tid tog det för dig att komma över exet? VILKET av dom??? Hahaha
Cutta DoM
Näää,men shit happens ju ... ni vågar bara inte inse de...därför ni såras ...
Cutta DoM
Det har tagit mig närmare 5 år att "komma över" en tjej jag inte ens varit tillsammans med. Fast nu känns det som om det är lugnt på den fronten.
jag är bara nyfiken om ni alla blev dumpade eller om det va ni som gjorde slut? Svårt att komma över någon när man fått korgen
Jag har aldrig blivit dumpad ... men även om jag inte velat göra slut så har jag gjort de bara för att man inte står ut med massa jidder hursomhelst...
Cutta DoM
jag försöker inte komma över folk. Dom som försöker komma över mig.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
inte länge, 1-2 veckor max.
soundcloud.com/brormusk/sets
luthgr3n P1 jag försöker inte komma över folk. Dom som försöker komma över mig. jo känner igen de ja me.. fast ÄNDÅ förstår man sig inte på de här "efterhängsna folket".... dom måste ju ändå förr eller senare börja leva sitt liv.... en kille som ja va tillsammans med för 4år sen typ.. han har inte skaffat tjej än... helt sjukt
Cutta DoM
Att hänga efter en som dumpat en gör så mycket skada att ni inte förstår, dom tappar respekten för er.. sätter sig själv högre än er och kommer behandla er som skräp. Vill dom ha en tillbaka hör dom av sig, vilket är mera troligt om ni inte springer efter..göra slut är ju att säga "vill inte ha dig i mitt liv längre" Vissa löser det igen och får det efter en tid skitbra! man kan aldrig säga aldrig.. kanske dom hör av sig och ni tappat lusten nu.. eller så hörs man aldrig mera. Låt dom vara ifred iaf och låt tiden utvisa erat öde
Lady_n jo, sånna är jobbiga. Har en gammal flickvän som gör slut med alla sina pojkvänner för att hon får för sig att det kommer bli vi två igen. helst sjukt.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
willylumplump Har ingen kontakt alls med X'et ... inget av dom ... synd att dom inte verkar kunna gå vidare bara,jag har sagt åt dom själv,för deras bästa. Men iaf,liiiiiiiiite jobbigt för en själv oxå,som ska behöva stå ut med allt "ståhej" som dom skapar...ringer,hänger efter,drar snyfthistorer o.s.v. Vissa har gått längre med ... men de tror jag kallas "trakaseri"... Inge vidare de heller...
Cutta DoM
luthgr3n P1 jo, sånna är jobbiga. Har en gammal flickvän som gör slut med alla sina pojkvänner för att hon får för sig att det kommer bli vi två igen. helst sjukt. Men herregud va HEMSKT! Att dom inte förstår :/
Cutta DoM
Lady_n - aa jag förstår, för din del lär det vara en ren pina.. menade han som skrev posten..visst har du tappat respekten för dom? låt säga att dom tog det som en man och accepterade ditt beslut,. hade känts annerlunda då?
willylumplump Absolut! För då slapp jag slösa min tid,likaså dom...och vi alla hade kunnat gå vidare i lugn och ro,och kanske t.o.m vara vänner . de har jag absoult inget emot. men de här ståhejjet hindrar både mig och dom från massa. men jag känner att jag inte orkar tycka synd om dom längre heller ... tyvärr.
Cutta DoM
1 vecka och fyra dagar, i fråga
Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran
Lady_N joo, det är hemskt! Men just nu är det inte så farligt. bara att hon försöker förstöra lite för mig och nuvarande flickvännen. Hon lyckas inte speciellt bra liksom ^^ =)
Har gått 3,5 år nu och har fortfarande inte kommit över henne..
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
jag tänker på honom fortfarande (har gått fyra månader nu). vart jag än går ser jag människor som påminner om honom. jag vill bara stänga av mig själv och dö
forever feels like home
sparvass: fyfan, vad har hon gjort? hjärntvättat dig? skit i hon. skaffa ny!
tjohoo! Nånting har hänt de senaste 2 veckorna. Känner mig lycklig o kan leva utan henne igen :D SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! 24 månader har det tagit att komma till den här punkten. R.I.P Jenni
2 månader och 10 dagar idag.. Inte ens minsta tillstymmelse till att vara över henne! Tänker på henne 24/7
Jag rättar mig själv, 26mån har det gått. Tragiskt att man kan bli så trasig av en annan person. (men nu är det över, tra la lalaaaa)
Det gick jävligt snabbt! 2 dagar typ han va värsta assholet Som tur e har jag världens bästa nu som de nog tyvärrkommer ta flera år å månader att komma över om de tar slut..
det gick rätt så snabbt, ca 1 månad
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
xplizit P50: vet hur det är, kom över mitt för några månader sen :D sjukt skönt!
de kan ta jävligt lång tid.. det beror på hur nära hon va dej.! jag har inte glömmt mitt ex än, de var snart 1 år sen nu.. men ja tänker inte på henne varje dag. men när jag snackar med henne tänker man tillbaka på hur bra man hade det..! man kan även vara lite ful och träffa nån annan brud ofta istället, lite taskigt mot den nya bruden kanske men ändå..!
HeterAis