I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag bubblar av ilska

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-07-21 21:29

Jag bubblar av ilska

Just nu för några minuter sedan så började en nära vän till mig chatta med mig på msn.

Han verkade inte direkt sig själv så jag började fundera på att det var en tjej jag känner som försöker skoja... så jag frågar men det var inget "haha, jepp!" utan, "nej?".

jag mistänker hela tiden men pratar endå med honom som om personen vore min vän, och eftersom min vän har en speciell humor så skulle det fortfarande kunna vara honom.

efter att ha skojat med mig, rätt personligt om inte, åtminstonde förnedrande skämt i drygt en kvart så börjar jag tappa tålamodet och då säger 'dem' "det är ju elina och katrin dummer! hahaha".

Kanske verkar lite, men jag är så jävla sur över hur någon kan förudmjuka mig med sådana barnsligt töntiga skämt.
Ingen ska någonsin få se ner eller skämta med mig som om jag inte vore värd en stor respekt.

Jag kan förstå här på whoa hur folk kan bete sig som om dem inte bryr sig om den näste, men dem har iaf ingen aning om vem man är som person.
och dem två som känner mig, borde veta att jag är person som man bör ta allvarligt och inte göra några bustreck mot...

Jag är inte bara sur över dme där två skitungarna, utan min vän också...dem hade ju fått tillgång till hans msn(de var hemma hos honom.).

Iaf, bör jag vara så sur?