I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-07-21 12:10

Nostradamus

Satt och läste en analys av Nostradamus spådomar (nörd, jag vet) som hette Invasion of Europe. Sammanfattningsvis går alla analyser ut på att krossa Nostradamus och hitta fel.

Nostradamus spådomar om vår tid handlar nästan uteslutande om muslimer och hur de är antikrist och ska invadera Europa. Analysen är skriven av nån ilsken mupp typ -98, innan 11 september och allt så han drar den enda slutsatsen han kunde tänka sig: Nostradamus måste prata om massimmigrationen till Europa. Muslimerna tar över Paris med tvättlinor och osnutna barn typ.

Sen sprängdes London och vad ser jag på tidnings-rubrikerna? "Invasionen av Europa är igång". Lite obehagligt... Måste fortsätta läsa vad som händer sen!

Vet inte riktigt vad jag ville komma fram till med detta förrutom att det var det mest creepy sammanträffandet jag varit med om.

It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...

www.pawshop.se