I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-07-17 22:57

Antidepp

Har mått dåligt fram och tillbaka i omgångar i ca 11år. för några år sen fick jag antidepp och gick på det i ca 6-8mån men tyckte att jag hamnade i sånt menlöst mellanlager där jag varken var glad eller ledsen så jag bestämde mig för att bita ihop och klara mig själv. Men nu det senaste halvåret har jag börjat känna att jag sjunker allt mer. det går i omgångar lite pö om pö, mår dåligt ett tag och sen bra så jag tänker att jag bara inbillar mig, men nu har jag börjat få yrsel, hjärtklappning, känna mig hängig, känna av trötthet och panikattacker. Attackerna behöver inte leda till att jag gråter osv utan det kan bara vara att dte känns som om jag ska spy helt plötsligt och att allt skrämmer mig.
Det händer mkt i mitt liv just nu, jag står med en fot där jag håler på att avsluta ett helt kapitel i mitt liv och en annan där jag håller på att starta ett nytt i en helt annan stad.

Så det jag undrar är;
Då jag har en hel del tabletter sen senast, kan jag då börja självmedicinera mig ett tag eller bör jag kontakta en läkare?

Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!