I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lita på varandra?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-07-17 14:52

lita på varandra?

ja får å berätta saken från börjar så ja å min flickvän har vart tillsammans i drygt 4 månader å känner verkligen att ja trivs i detta förhållande, men det är några små saker som stör mig. ja tycker hon inte lyssnar på vad jag har å säga när man snackar i allmänhet å så. å jag är stolt över att ja har henne som min flickvän men sen igårnatt blev ja så besviken på henne när det ringer ja står å bortar tänderna å så går ja in till rummet där hon är å snackar å sen hör ja att det e en annan kille som ja vet att hon höll på med innan vi blev tillsammans å säger hon att nu ska ja sova å han frågar artigt vart å hon svarar hos en polare av alla svar å ja blir så besviken på henne att hon inte sa hos sig pojkvän lr bara mitt namn å sen så ser hon hur ja står i dörröppningen å andrar sig å säger hos min pojkvän å han svarar aha har du en sådan du? å vi har vart tillsammans i bara 4 månader men ändå om inte jag hade kommit hade hon fortfaradne förnekatatt hon sv hos sin pojkvän. ja skulle aldrig säga nåntingsånt ja e stolt över henne å allt men ja känner mig kränkt som faaaaaan när hon säger. självklart blev de ett jävla liv me skrik å ståhej men va fan gör man i efterhand eftersom ja vet inte vad ser mig som en "vän" eller sin pojkvän. *var bara tvungen å skriva av mig*

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!