I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Andliga väsen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-07-17 00:09

Andliga väsen?

Jobbar natt på ett ställe, e där nu..

För en timme sedan hände följande:
Jag hör duschen gå igång inne på toaletten, kliver in och ser duschslangen ligga på golvet och spruta ner hela badrummet, jag försöker stänga av kranen som visar sig redan vara avstängd??? ser att det är ett hål 1 dm nedanför själva duschmunstycket, det ser ut som nån stuckit en kniv i slangen ungefär...jag blir allmänt nojig men plötsligt slutar det spruta vatten???


Jag befann mig typ 10 meter ifrån badrummet och skulle garanterat hört/sett om nån gick in och satte på kranen och gjorde ett hål i duschslangen så det här känns jävligt olustigt...

Försöker få ut en rimlig förklaring som att det kanske var massa vatten kvar i slangen och att slangen e gammal så att det brustit upp ett hål bla bla bla..Men jag vette fan asså?!?! Det sprutade vatten alldeles för länge för att det ska stämma, + att den duschen inte använts på ett bra tag..Saken till hör att jag hört andra här babbla om att det hänt konstiga grejer etc..

Lagom kul och tillbringa natten här nu, hehe!


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.