I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur lever man?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-07-10 00:29

hur lever man?


Fyfan jag får ångest... för att jag inte tar vara på mitt liv.
Jag vet att jag måste..å jag vill.. men jag kan bara inte.
jag är helt jävla handlingsförlamad.

Nu har jag precis städat i mitt rum å hittat massa gammla skolkataloger å sånt.. å jag får ångest av att se alla dessa mängder av människor i skolkatalogerna som är döda nu, sjukt många som dött för tidigt..och här där jag bor dör det unga människor varannan dag eller nått känns det som..och jag vet det.. jag vet att vem som helst kan dö när som helst, även jag, men ändåså kan jag inte se till att ta vara på mitt liv.
Den enda som kan fixa det är jag..ingen annan kommer göra det åt mig.. jag vet allt det där.. men jag gör ändå ingenting åt det..och jag vet inte hur jag ska ändra på det.

Jag har semester nu.. 4 veckor.. det är meningen att man ska göra massa roliga saker då.. resa å uppleva eller göra vafan som helst.. men jag har inte ens nån att dra till stranden å bada med.. jag känner inte en jävel där jag bor..å dom få jag känner är antingen ute å reser på obestämd tid..eller jobbar.
känns helt meningslöst att ha semester..jag kunde likaväl ha jobbat.


ja d här känns ju jävligt positivt.



Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.