I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömfångaren fungerar!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Admin

2005-07-07 02:26

Drömfångaren fungerar!

Läget: jag kunde knappt sova i över en vecka utan att vakna mitt i natten och hallucinera och tro att jag låg och sov på de märkligaste platserna. Dock alltid i min säng, men den kunde vara placerad överallt, på stan, på jobbet eller kanske på en fest.

Då tog jag min många år gamla drömfångare och återigen hängde den över sängen där den hängt i flera år innan (inköpt av min mamma på Roskilde någon gång på slutet av 90-talet). Anledningen till att den plockats ner från början var för att jag har flyttat och bara rent provisoriskt hängde den i fönstret ett tag i början (men den blev kvar i 3 månader). Första natten var hallucinationerna borta och jag sov riktigt bra, bortsett från att det var lite varmt. Jag är helt övertygad om att det var drömfångaren som gjorde sitt jobb.

The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?