I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skriva av sig...

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-06-29 21:59

Skriva av sig...

Jag måste skriva av mig lite.

Jaha, jag e fett trött, mkt på jobbet. Imorse satte jag mig på fel buss, det går bara inte, men jag lyckades, var tvungen att hoppa av nånstans åt helvette å ta en taxi, men jag skyller på dålig info, och hoppas på cash från SL! Kanske funkar? Sånt man märker!
Men som om inte det var nog? Nej då, kaffemaskinen på jobbet var trasig oxå, då svartnade det. Jävlar vad kaffeknappen fick höra.. Men dom var där på 10 röda, så jag blev lugn efter 20. Och sen, sen blev det mera korvstopp i huvudet, inte för att ni vet vad jag gör på mitt jobb, men INGENTING stämmde, inte en siffra rätt, då fick danskjävlarna höra på saker som inte är bra för barns öron.. Jo, jag säljer flygfrakt, kanske underlättar läsandet, iaf, sen löste sig det mesta. LUNCH! Mustigt, ner till närmsta lunch hak, MEN VA E DETTA? Jag har glömmt pluskan.. Jaha, vatten å bröd, lite snus.. Kan det bli bättre, Jaha, det kan det, väl tillbaka på jobbet, ja då ska brandlarmet gå, ut ut ut, vänta vänta vänta.. 40 timmar senare; " Öhh, det brann inte"".
Jävla skitlarm. Men nu då? Kan jag va som vanligt nu? Nej nej, då ska det plötsligt inte gå att ringa nånstans, nähä, vad fan gör jag nu då? Jo, jag går hem! Upp till donken, käkar, hem, softar, nu ska jag fan dricka en pilsner! Skål..

Så, nu e jag lugn..
Vad gjorde ni för kul idag?

:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift