Bli kär när man sover...
Usch, inatt hände det igen. Drömde att jag träffade en oerhört trevlig tjej och blev kär och lycklig för att sedan vakna med total förvirring och ett visst mått av ångest. Inte alls kul. Händer lite till och från och det blir ganska påfrestande. Har någon erfarenhet av detta eller några tankar kring det?
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
hahaha ja.. det har hänt mig.. Fucking jobbit e det.. =) fast det är ändå rätt härligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har hänt mig med. I drömmen träffar man en tjej som man är kär i sen vaknar man och har inget. Gissa om ledsen man blir.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
EricM P19 Visst, dom är helt fantastiska tills man vaknar, då är det verkligen inte roligt
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
aaah jag hatar det där, jäkla illusioner. fast det är väl bra på ett sätt, funkar bara i drömmar, i verkligeheten är allt som har med relationer att göra= skit för mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aah, sånt vill jag me drömma!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
usch, stackare.. man blir så ledsen när man vaknar :/
det där händer ju hela tiden!
Omnia est Faeces
yesyes. fast de händer oftast att jag så isåfall blir kär i killpolare ller ngn man sett på bussen eller ngn kändis. oftast folk man absolut inte gillar. låt oss som exempel säga 60 cent eller ngt. mkt störande. men rätt skön känsla ändå att drömma ngt så skönt som att bli kär eller grovhångla hehe etc
Helt absurt, kom på mig själv med att fundera lite på henne för några minuter sen
oj. 50 cent kanske. hehe
jag har också haft en sån dröm, det va fett jobbigt att behöva vakna upp o lämna kärleken, tills jag förstod att det va min mamma jag hade drömt om, då ville jag bara spy.
jag tar tillbaka allt jag skrev
hahah 60 cent :D förltå, det va inte kul, men jag är sååå trött.
de värsta är när man drömmer om "nattens stora kärlek" och i slutet av drömmen går båda och lägger sig..sen när man vaknar på morgonen och ska krama den så finns den inte.. då jävlar mår man toppen..inte
det är riktigt jobbigt.. men jobbigast är när man drömmer sånna drömmar när man har breud... och man drömmer om någon annan. shit drömde en sån dröm och breuden i drömmen va en polare... jobbigt de va när jag vaknade upp bredvid min flickvän... men jag pratade om det och det gick över! ;O inatt så blev jag polare med cosmic i Looptroop.. vi byggde miniramp och skejtade... tråkigt att vakna.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Liksom bara se henne och bah Du menar att du såg tjejen ifrån din dröm med Alice Bah, det skulle vara riktigt jävla udda, lol :D
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
hahahahahahaha lol @ mrkrikon
What I said, yo!
haha, får sånna där hela tiden, skit störande, man skaffar sig ju värsta kraven på "riktiga" brudar när man har upplevt det perfektaste av det perfekta :D
mest en kul grej...? (känns barre bus)
EricM P19, Finns ingen som har så lame humor som jag, ett faktum jag är mäkta stolt över :D
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
har hänt mig nån enstaka gång faktiskt, härlig besvikelse när man vaknar och förstår att man faktiskt vaknar/har drömt.
12.
Chansie F19 Haha, kan nog ligga någonting i det :)
har hänt mig så jävla ofta den senste tiden, och det är samma kille. JÄMT.
har hänt mig 1 gång det sjuka var att det var när jag sova brevid en dåvarande kk :P
//Erik (aka Pipen)
drömde förut atrt jag vart miljonär och den kändes sann till 99% och när jag vakna var jag ju gladare än vanligt då men sen märkte jag att jag inte hade några pengar :( samma sak med tjejer som man drömt om oxå, när man vaknar så ligger hon inte där brevid en :(
Forumsignatur:
har bara hänt mig med tjejer som jag känner.. o så fort jag vaknar så blir det alltid samma "neeeeeeehehhehe det där går ju inte"-känsla.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
wasted jag har också upplevt det, typ världens finaste och bästa tjej sen finns hon inte när man vaknar. Något annat som inte heller är så trevligt är att drömma att man får den tjejen man vill ha, allt känns så verkligt men blir bara ångest när man vaknar. Kommer ihåg när det tog slut med ett gammalt ex som jag va riktigt kär i. jag drömde att jag fick tillbaks henne och så som jag kände när jag drömde det är den bästa känslan jag någonsin känt i mitt liv, när jag vaknade till så mådde jag riktigt bra i typ 3 sekunder men när jag insåg att det bara var en dröm va jag tvungen att hälla i mej en whisky på direkten.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
"Något annat som inte heller är så trevligt är att drömma att man får den tjejen man vill ha, allt känns så verkligt men blir bara ångest när man vaknar." hehe, stämmer klockrent. Sedan att man har råkat sumpa värsta tjejen när man varit "hemma" genom att dra ut på det och tillslut vakna utan att man gjort någonting knäcker en totalt.
På G som i Göteborg men ändå inte.
C-W-B P-1 shit.. fy fan va jobbigt.. Om en sån grej skulle hända skulle jag fan letat efter den bruden... Men det jobbigaste är ju ändå när man bli kär i någon man känner till..
Det blir ju olyckligt med tanke på att man är så lycklig i drömmen, sen när man vaknar så är det inte som det bore ha vart
Hahaha va roligt att ni skrev om det här, för det hände mig i typ förrgår. Så jävla skumt liksom. Att bli kär när man sover? I mitt fall i en person som jag senast såg för typ två år sen och det var ABSOLUT inget åt kärlek där..han hade t.o.m ihop det med en kompis..hur fan började min hjärna tänka på honom och varför blev jag "kär" i honom...mkt märkligt!
Peace
Hahah sånt händer mig nästan alltid.
Ja shit va drygt å vakna upp utan den hotta bruden man nyss låg och mös med :(
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Oh, bara drömt en känslomässig dröm, och då dog min mamma i en bilolycka påväg till jobbet (i drömmen) och jag åkte på klassresa i fem dagar på morgonen.. så jag hann aldrig träffa henne innan hon åkte.. det va den absolut värsta dagen i mitt liv! Hatar såna drömmar!
det där händer mig med jämna mellanrum... det suger.. jag brukar ha ganska svårt o sluta tänka på dom efteråt..
Välkommen till drömmarnas varäld.. hehe, har hänt mig samma sak en massa gånger.. rätt kämpigt=).. uggh
haha har nog aldrig drömt något sånt. var glad att ni fdår romantik på något vis åtminstone! har dock drömt att jag stått och kysst och hållt på med en av killarna i gruppen Rammstein,. de var dock inte särskilt romantiskt då han också var nazist i min dröm =/ sen har ja drömt att ja sprungit efter en kille som satt på en pansarvagn. de var typ andra världkriget och drömmen var svart vit. aja
Femme fatale
jag har en helt perfekt värld i mina drömmar där jag är ihop med en annan man än min sambo. jag finner inte detta särskilt jobbigt iom att jag haft ett förhållande med mannen i min dröm sen jag var 11-12 eller så. och visst vill jag stanna kvar i drömmen varje gång jag drömt om honom, men jag vet att han finns kvar där när jag behöver honom igen, och drömmen är alltd så sjukt mycket bättre än vad verkligheten kan erbjuda, men sånt får man leva med. så jag tycker att det är okej att vakna från dessa drömmar. ^_^
det där är så sjukt jobbigt... brukar drömma om sådana jag inte hade (eller trodde att jag hade) några känslor för, sen kommer en sån dröm och sen är man sjukligt kär en hel dag och går runt och tänker på det och mår lite konstigt sådär. det kan förstöra en totalt, man vet ju att det inte är på riktigt... det perfekta kan aldrig bli verklighet :( Säg mig...jag brukar reletera drömmen med något jv stjärntecken för att se om det kanske stämmer! =P fan vilken sjuk snubbe jag e...men det e mkt sällan jag drömmer såna typer av drömmar, mina e bara skumma som fan. Den bästa är iaf när man kan flyga...ingenting tar den känslan!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
hahaha så här kan det vara...jag är född i maj, vilket gör mig till en Oxe, jag brukar läsa i metro, deras horoskåp så om det står t. ex att du kommer få en av amors pilare (ffs, säger bara nått här =P) så tänker jag, "om jag hade någon dröm med att jag träffade en tjej så tror jag att jag kommer att träffa en tjej." (fan vad många "jag") men jag vet inte om det har något med min dröm att göra, jag vette fan varför jag sa jag håller med =P, jag var bara flummig då. Men jag har typ samma typer av beteende som du beskrev =P
Men varför ska hjärnan göra sådär för, bara för att jävlas eller vad...? typ...hjärnan e jv ond! =P
I natt blev ja kär om man snabbspolar lite.. lala.. gick bakom mig och när han visste att jag var jag.. la han händerna på mina höfter drog tag i mig och vi kysstes... sedan kunde jag känna blodsmaken, blod från hans läppar.. gah!!! scary= var så fint, sedan ba massa blod.. Drömtydning nån...
Hahahaha, det är såååå jävla drygt när man går runt halva dagen och är kär i en person som inte existerar. Men det är oundvikligt, hon var ju perfekt. Det behöver ju inte ha hänt så mycket i drömmen mer än världens jävla kännslorus och det är svårt att ta bort direkt när man vaknar. Sen kan man drömma om brudar som existerar, såna som man inte har något större intresse av, men efter drömmen så vill man bara träffa tjejen för att se om hon har det där speciella. :) Fan jag skulle vilja drömma en sån dröm igen, fett ovärt när man precis har vaknat men ändå rätt skönt :P
Pack! Pack! Pack!
Men det är värre när man drömmer drömmar om hur man vinner 8214901784509817250125 miljoner kronor o man kan köpa vad man vill, och sen när man vaknar är man helt pank:( Den drömmen kan jag lätt reletera! =P när jag var liten så ville jag ha en leksak varje gång jag gick och handlade med mina föräldrar. Sen så var det alltid den typiska Batman figuren man ville han men som mina föräldrar alltid sa nej till. Det slutade med att jag inte fick den och jag gick bölande hem. Men när jag sov så drömde jag att jag fick den leksaken, och jisses vad jag var glad! men när jag väl vaknade några timmar senar insåg jag att det hela var en bluff!
Pellepotter : låter asjobbigt ju :P stackare.... drömde fan attt jag vann 7 mille, skulle ge syrran hälften fö jag hade hennes kjol på mig när ja vann.. :P drömmar är fan wack!
det hände fan mig inatt! jag kommer ihåg brudens ansikte så jävla väl (som om jag set henne nån annan stans i verkligheten). jag minns att kag blev så jävla kär i henne direkt och sen när nån annan försökte stöta på henne blev jag arg. sen nrä jag vaknade nyss så blev jag så irriterad för jag fick aldrig veta vad hon hette! trevlig men väldigt jobbig dröm..
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
På tal om drömmar om pengar. Är det bara jag som kan drömma att jag hittar typ några tior och nån tjuga och lite annat smått, typ 70spänn eller nått (sån summa man lätt kan bränna på ingenting). Och i drömmen är man så jävla lycklig, det känns som att man har hur mycket pengar som helst. Sen när man vaknar och inser att man inte har dom där småpengarna blir man fett lack tills man kommer på att man knappt fått en pizza för dom :)
Pack! Pack! Pack!
mm sjukt tungt med sadana drommar , det jobbiga ar nar klockan ringer 05 30 pa morgon och man inser att det bara va en drom .
fan! jag drömde det igen! och båda gångerna har bruden varit nån som skjusat mig nånstans. första gången var det nån som skulle till samma party som jag. och i natt var det en taxichaufför.
det kanske betyder nåt ?!?
ah jag hatar det! speciellt om man inte kan komma på ifall man faktist har träffat personen nångång innan, och sen inte kan skilja på dröm och verklighet..