I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag mår så jävla dåligt! [Kärleksproblem]

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Moderator

2005-06-24 01:32

Jag mår så jävla dåligt! [Kärleksproblem]

Jag mår så jävla dåligt just nu, och har gjort det dom senaste veckorna. Jag älskar mitt ex mer än nåt annat i hela universum, men hon hatar mig. Jag vet inte vad jag ska göra. Vi hade det underbart tillsammans, men så fuckade jag det och vi började bråka en hel del så vi bestämde oss för att ta en "paus" i en månad för att sen känna efter hur vi ville ha det.

Men nu har allt blivit ett helvete! Hon vill inte prata med mig och jag mår skit! Jag har sagt att jag kommer göra allt för att få det att funka och göra henne lycklig igen, men hon säger bara att hon inte kan lite på mig mer. Jag har verkligen försökt övertala henne flera gånger, men hon har sagt att vi ska prata om det nån annan gång, men sen vill hon inte.

Hon har sårat mig flera gånger, men jag har försökt glömma det och tänka på allt det roliga vi gjorde. Jag vill att hon också ska tänka så. Alla gör vi fel, ingen är helt perfekt, men hon vill verkligen inte förlåta mig. Det känns hemskt.

Hon säger att hon fortfarande älskar mig, men hon säger också att jag inte kan göra henne lycklig och att hon inte kan lita på mig mer. Jag vill inget hellre än att älska henne och bli älskad av henne!

Jag har verkligen försökt få det att funka, men hon stöter bara bort mig hela tiden, jag orkar inte mera. Jag har blivit helt galen! Tänker på henne hela tiden, kan inte äta eller sova riktigt och jag är allmänt fucked up i huvudet. På kvällarna ligger jag och kollar på kort jag har fått av henne, och då gråter jag som en 4-åring! Så mycket som jag har gråtit dom här veckorna, så mycket har jag inte gråtit på flera år!

Jag älskar henne så otroligt, otroligt mycket! Vi var med varandra varje dag, delade allt! Över ett års kärlek har bara försvunnit på några veckor! Jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar henne, och kommer troligtvis alltid göra det, men jag orkar inte mer. Jag vill inte leva utan henne, jag klarar mig inte utan henne! Är så jävla nere, mår så jävla dåligt, men det finns inget jag kan göra.

Känns som om mitt liv är slut!


Varför skriver jag det här då? Jag har faktiskt ingen aning, jag kommer nog knappast att må bättre av det, så jag vet inte varför. Kanske för att höra om någon varit med om något liknande, och isåfall, hur löste ni det?

Fred. // Allramish.

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_