I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleksproblem (Hjälp mig).

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-05-30 21:38

Kärleksproblem (Hjälp mig).

Hej "whoa folket" ni brukar kunna de mesta om de mesta och ger råd till alla om vad som helst… Och nu behöver jag eran hjälp. För ett år sedan så var jag nästan tillsammans med en kille. Han var jätte underbar emot mig. Men en dag råkade jag ha sex med en av hans kompisar. Den killen tvingade mig. Jag kunde inte göra något. Efter det vart jag och lillen jag nästan var tillsammans med jätte osams och så. Jag ångrade mig så brutalt mkt. Det går inte att beskriva med ord hur mkt jag ångrade/ångrar mig. Vi tappade kontakten och snackade inte med varandra. Efter det hadde jag småkänslor för honom som kom och gick hela tiden. Sedan efter ett halv år vart vi sams i alla fall, då fick jag tillbaka de där känslorna och jag försökte berätta för honom hur det låg till. Men han bara ignorerade mig och tyckte att jag var dum i huvudet. Så jag la ner skiten och sa till en av hans kompisar att jag bara drev med honom som ursäkt =/. Då berättade kompisen det för honom och vi vart ännå mer osams. Till slut vart vi sams igen för någon månad sedan. Jag hadde fortfarande känslor för honom.. Då började han hålla på och säga att jag varså fin och skickade sms och sånt. Och sa att han gillade mig. Jag var överlycklig och visste inte vad jag skulle ta mig till av glädje.. Efter ett tag så började han bli kall emot mig och helt stel och då kände jag på mig att det var något fel men han vägrade berätta. Då fick jag höra av en tjejkompis att han berättat för henne att han bara drev med mig. Jag vart skit sur på honom. Och ledsen, eftersom han körde samma stil emot mig som jag gjort emot honom. rätt åt mig jo kanske det. Men jag hadde verkligen skit stora känslor för honom! Till slut för 1 vecka sedan skickade jag ett sms och berättade för honom hur det låg till. (Jag kunde inte få tag på honom på något annat sätt eftersom han vägrade träffa mig). Efter 1 timme ungefär ringde han upp mig och sa att han ångrade sig för det han gjort. Och sa att han ville träffas någon gång. Jag var riktigt glad faktiskt. Men nu har han börjat bli sådär stel igen och jag märker på honom att det är någonting han är så kall emot mig. Och jag vet inte vad jag ska göra :( jag tycker verkligen om honom. Jag kan inte släppa honom jag har försökt. Har haft en del pojkvänner under det här året men jag har alltid haft känslor kvar för honom. Vad ska jag göra? :( Någon som har något bra tipps?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.